Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bugün Tatil

Özlemişim. Bu gün tatil, Bütün programlarım iptal. Dinleniyorum. Türkü dinliyorum. Özay gönlümü açıyorum. Özlemişim Yörük muhabbetlerini. Bir kaç tane ninenin mektubunu dinledim.

Bazen içimden memlekete kalkıp gitmek geliyor. Ama maalesef yaşadığım bazı üzücü tecrübeler fazla ısrarcı olmamam gerektiğini öğreti bana. Hiç ağaç kökünden kopar mı ben de kopmuyorum. Çok şükür türküm ve bu diyarların insanı olmak en büyük övüncüm. Bu gün özlemimi türkülerle şarkılarla gideriyorum.

Bir yerde Yörük şivesi duysam burnumun direği sızlar. Sanki annem yâ da yakın bir akrabam gelmiş hissi kaplar yüreğimi sevemedim bu şehrin sahte kibarlıklarını yalan sevgiler uzak olsun benden tarhana çorbasının tüten dumanı gibi hakiki sevgiler olsun.

Salih ARIKAN,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..