Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bugün yine bekledim seni

Bugün yine bekledim seni
 

(rodin-kisses)


Bugün yine, bekledim seni.

Göçmen kuşların dönüşünü bekler gibi.

Başak öncesi, yeşildi tarlalarım

Bereketin habercisi gibiydi papatyalarım

Cebimdeydi

Aşklarım, acılarım ve gülüşlerim

Sıkıca elimdeydi,

 Çocuklar gibi bencil.

Ne güzel bir tesadüftü bizimkisi.

Bir aşk kelebeği,

Kendini arayan, uçuşan rotasız

Ne ben, sen.

Ne de sen, ben.

Kırmadan sen beni, ben seni.

Olamadan biz..

Pastel ve flu bir güzellikti

O aşk,

O cebimdeki

Sarı bir papatya,

İçinden güneş çıkan bir bilye,

Belki de yıllar önce bir kutuya koyup kaldırdığım topacımdı..

‘Sebepsizdi’ beklentim,

Kendime armağanım,

İçimde ki bana..

O ' Benim' sadece.

Biliyordum!

‘Ayrı Dünyalar’daydık

ama

‘Aynı Nefesi’ almıştık bir süre,

Apayrı mekanlarda.

‘Asil ve Mağrur’ olmalıydı kelebek,

O rotasız kanatları incinmeden.

Benim tetikçimdin ,

Sebebi lirik sözlerimin.

bir o kadar da suikastçisi gözlerimin.

Evet, göçmen kuşları beklemekteyim,

aynı , beklerken seni.

Tarlalarım yeşil,

Papatyalarım hücrelerine kadar Sen,

Senfonik yağmurlarım parmaklık,

Sen hapishanem.

Pastoral bir aşktı bu

‘sebepsiz’

Armağanımdı kendime

Dudaklarımdaki ıslık.

O pastel ve flu

O senden gelen,

benim arayışlarım,

Kalbimdi o tuttuğum.

Çocukluğumdu,

 Gençliğimdi unuttuğum.

Arayışlarım uzun,

 Uzun zamandır.

Sen sözlerimin tetikçisi,

kalbimin suikastçisi.

Güzel kelebek, pastel ve flu çiçek.

Göçmen kuşları, baharı bekler gibİ,

seni bekleyecek

bu yorgun yürek.

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..