Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '13

 
Kategori
Blog
 

Bugüne kadar yorumlarımı onaylamadığım için özür dilerim.

Bugüne kadar yorumlarımı onaylamadığım için özür dilerim.
 

İki gün önce bir şey keşfettim. Takriben 3 yıla yakındır MB de yazıyorum. Nisan 2914 de 3 yıl bitecek. Yazılarıma gelen her yorumu cevaplıyorum. Ama gelen yorumları onay tuşuna basarak onaylamam ve bu şekilde yazımın altında yayınlanmasını sağlamam  gerektiğini daha yeni öğrendim.

Sanırım bu benim internet ve blog konularında fazlaca acemi olmamdan kaynaklanan bir durum.

Çok sevgili okurlarımın beni bu eksikliğimden dolayı mazur göreceklerini umıuyorum. İki gündür gelen bütün yorumları onaylamaya çalışıyorum. Bir iki güne hepsinin onaylanması biter.

Bu günden itibaren gelen bütün yorumları onaylayıp yayınlayacağım. Acemiliğimden kaynaklanan bu sorun için tekrar özür diliyorum.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..