Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Bugünkü hal-i pür melalim

Bugünkü hal-i pür melalim
 

Offf, karmakarışığım.

Ne bir şey okuyacak ne yazacak mecalim var.

Uğraşıp didinip durduklarımın benim değil de kimin hayrına olduğunu sorgulayıp durdum bugün, içi sıcak, kendi soğuk vergi dairesi servislerinde.

Hep aynı şey, azıcık keyif, bolca sıkıntı. Sevemedim gitti mesleğimi. Yirmi beş yıldır ekmek paramı kazandığım bu mesleği sevemedim bir türlü. Sayılarla derdim yok, derdim insanlarla. Sayıları değil harfleri sevdiğim doğru, ama bir şekilde geçinip gittik işte onlarla. Onların bana zararı yok, bazen matematik problemi çözer gibi uğraşıp sonuca ulaştığımda sevinçten deliye dönüyorum, keyifleniyorum. Ama insanlarla uğraşmak yok mu, benim gibi fazla sorumluluk sahibi bir insanı yorup yıpratmaktan başka bir işe yaramıyor.

Malesef yaptığın işin değerini anlayanlar bir elin parmaklarını geçmiyor.

Üstüne bir de yeni dönem başlıyor bizim meslekte. Her şey, tüm kayıt düzeni sil baştan değişip alt üst oluyor. Yeni yılda aylar sürecek zorunlu eğitim sürecine tabi tutulacağız. Bir öğrenci gibi, devam şartı olan derslere katılmakla yükümlüyüz.

Eğitimi, yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorum.

Ama bu meslekte?

Yoruldum ben artık.

Dedim ya karmakarışığım. Belki günün yorgunluğuyla yazdım döktüm içimi. Belki yarın farklı bir şey olacak, güzel bir şey ve ben bunları dert etmeyeceğim.

Olabilir elbette, neden olmasın?

Ben bu akşam pek esen değilim, siz esen kalın efendim.

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..