Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugünkü ümit med cezirlerim

Bugünkü ümit med cezirlerim
 

http://www.photoshop-bg.com/forum/uploads/post-737-1170875244_thumb.jpg


Sandım ki, gördüğüm rüyanın sonu gerçekten başarı olacak, uzun zamandır beklediğim, özlediğim güzel haberler gelecek. Sandım ki, umudun, olumlu düşünmenin faydası sevinç gözyaşları ile yaşanacak. Sandım ki, hedefe ulaşmak için dört elle sarıldığım, gayret ettiğim, ümit etmekten vazgeçmediğim günlerin sonunda yeniden hareketlilik başlayacak.

Hayallere kapılmamaya çalışarak beklerken....Sonunda ümitsizlik ihtimali olsa da ümit "benim" düşüncesi daha fazla yer aldı zihnimde. Hani, Behçet Necatigil'in '' ya ümitsiniz ya da ümit sizsiniz'' dediği gibi.. Ümidi diledim, ümitle bekledim, ümitsizlik oldu sonuç yine...

Binler, yüz binler, milyonların yaşadığı...çalınan kapıların yarısından öteye geçilemediği...karanlık günlerin bitirilemediği.... Ümide adım atılamayan bir hayat. Günler, aylar, yıllara varan bekleyişler. Değişen bir şey yok. Yine ümitsizim...

Yağmur yağıyor karamsarlıkları, üzüntüleri, hayal kırıklıklarını sulara karıştırıp götürmek istercesine...Yağmur yağıyor gözlerden akan yaşlara eşlik edercesine....Yağmur yağıyor ''vazgeçmek yok, yola devam, ümitsiz olma! ''dercesine.

Biliyorum, kışın ardından bahar gelecek yenilikler, yenilenmelerle..Sağnaklarla gidecek hüzünler, can sıkıntıları..İnanıyorum yine umutsuzluğun yerini mutluluk alacak ve yarılanan kapılar sonuna kadar açılacak,

Biliyorum, inanıyorum, hissediyorum...Ümitsizliğim ümit olacak!


resim kaynağı : http://www.photoshop-bg.com/forum/uploads/post-737-1170875244_thumb.jpg
 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..