Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugünlerde içim dışım Kafka

Bugünlerde içim dışım  Kafka
 

sohbetforum.com


Yıllar sonra yeniden;

Elimde, yanımda, çantamda Kafka’nın

dönüşümü ya da değişimi.


* * *


Biliyorum beni bir tek Kafka anlar şimdi

ama o da yok.


* * *


Samsa bir sabah uyandığında bedeninin farklı, üstelik hantal

sevimsiz iğrenç bir bokböceği olduğunu gördü.

Onun ruhu düşüncesi aynıydı ama bedeni hayvandı ,

böylelikle anladı çevresini ailesini ilişkilerini.


* * *


Yazmadan kurtulamayacağım


* * *

Bir bok böceği olmadım ben ama dönüştüm aynı Samsa gibi.


Bir sabah uyandım aynı beden ama başka türlü bir ruh.


Ruhum bir kuş olmuştu kocaman bir kuş. Adını söylemedi ama ben


bir martı olduğunu anladım.


* * *


Sınırları çizilmiş bir yaşama boyun eğmemek

ve kendimi anlamak için miydi dönüşümüm.


* * *


Henüz tam olarak kullanamadığım kanatlarım vardı.Çırptıkça

etrafındakilere değen, kıran. Bilmiyordum kanatlarımı kullanmasını.

Kalıpların, alışkanlıkların ….oluşturduğu kafesi gören bir

martı olmuştum bu değişimin sonunda.


* * *

Ah Kafka ne yapacaktım ben şimdi.


* * *


Kafesimi açın dedim artık çıkmalıyım.

Baktılar anlamsızca, aslında çok anlamlıydı bakışları.


İyi misin dediler iyiyim ama kafesimi açın diyemedim.


* * *


Tekrar aldım elime Kafka ve dönüşümünü işe giderken,

bedenim özgür ruhumun etrafında demirden kafesler.

Beklemeliyim dedim belki bir sabah yine sıradan bir ruha kavuşmak için..


* * *

Bokböceği olan Samsa, tekrar insan olarak uyanmayı

bekliyordu.Olamadı .


* * *


Peki ya ben istiyor muydum gerçekten.Hayır ben martı olmak istiyorum

bedenimin ruhuma uymasını istiyorum.


* * *


Bir kuş olduğum için dışlanır mıyım bende .

çaresizce boyun eğer miyim yazgıma ?


* * *


Olur mu Kafka bu kez ölmeden,

uçsuz bucaksız denizler üzerinde sesli çığlıklar atarak

uçabilir miyim?


* * *

Haziran 2010 / Kurşun

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..