Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Bugünlerimiz ve çaldığımız yarınlarımız..

Merhaba değerli okurlar;

Hem dinimi, hem Atatürk' ü, hem de milletimi seven insanım.

Kaldı ki yobazlara, geri kafalılara, sapıklara karşı ben de kale gibi dururum.

Önce halkım, vatanım gelir. Partiler, şunlar, bunlar gelip geçicidir. Hatta bizler de bugün varız yarın yokuz.

Önemli olan mesajlar vermek insanları uyandırmaktır. Hepimizde bir korku var. Sebebi işsizlik vs...

Durum böyle iken insanlar özgür olamıyor. Cevap veremiyor. Bazıları bana özelden yazıyor.

''Çok haklısınız Ahmet bey. Ben de yazılarınıza çok şey ilave etmek yazmak istiyorum. Fakat çalıştığım ortamdan dolayı yapamıyorum'' diyor.

Onlara da hak veriyorum. Gerçekleri yazdığın veya söylediğin zaman ne yazık ki al aşağı ediliyorsun.

Bir daha da iş bulmak zor. Ev geçindirmek zor.

İnsanları önce kendi ekmeğinin korkusu salmış. Sana bişey olduğu zaman yardımcı olamıyacak duruma gelmiş.
Hayat şartları kötüye gidiyor.

Fakat bunları bilen bazı üç kağıtçılar alıyor sazı eline istediği gibi çalıyor. Meydan onlara kalıyor.

Susmak da kötü. Nereye kadar susacağız. O zaman yarın gelecek daha kötü olacak.

Kimse kusura bakmasın. Şimdilik herkes gününü, kendini kurtarıyor. Kendini düşünüyor. Ya sonra....

Geleceği kim kurtaracak? Yarın kimin umurunda?

Sonraki nesile enkaz bırakacağız. Bugünden daha zor olacak. Sessiz kaldığımız için. Herşeyi kabul ettiğimiz için.

Kendimizi düşündüğümüz için.

Eskiden annem, babam komşuluk yarışına girerdi.

Şimdi ise kimse yanındaki komşusunu tanımıyor. Ne kadar üzücü değil mi?

50 eyaletten oluşan ABD, bir avuç yahudiyle dünyaya kök söktürüyor. Dünya bir garip Türkiye'yi bırak.

Dediğim gibi her şey gelip geçici. ABD Osmanlı gibi bir gün çökecek.

Ama bu gel-gitlerin acısını hep dünyadaki fakir ülkeler ve doğal olarak cahiller çekiyor.

Aynı zamanda dünya da nasibini alıyor. Nükleer deneyler, silahlar, iklim şartları vs vs.. Yarın birgün susuz bile kalacağız.
Allah korusun deriz hemen. Ama gerçek .

Önlemler alınmazsa herşey kötüye gider.

Yanılıyor muyum?

Herkese iyi haftasonları mutlu yarınlar diliyorum....

Ahmet İdiz...

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..