Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugünlük istifa edebilir miyim?

Bugünlük istifa edebilir miyim?
 

Olur ya bazen bugün istifa etmek istiyorum hayattan dersin işte o gün bugün.

Ama öyle aman ölmek istiyorum falan değil bahsettiğim. Çok farklı bişey aslında tek istediğim herşeyi planlayan, bütün bilgileri kategorize eden, dosyalayan ve bütün gün çalışan beynimdeki topuzlu kütüphane memuresine bugünlük izin vermek. 'Teşekkür ederim çok çalıştınız bugün artık evinize gidip biraz dinlenin' Umarım bir işkolik gibi davranıp işine devam etmez kovamam da lazım bir yerde:)Gitti diyelim dosyalar, bilgiler ne olacak beynime?İşte orada asıl zevkin kendisi, saldım çayıra mevlam kayıra hali. Dağıtıp her bilgiyi, duyguyu, problemleri, hayatımın türevlerini, geri dönüşüm formüllerini huzur içinde gülümsemek istiyorum, çayıra koşan kuzular gibi bilgisizliğin özgürlüğünde koşmak boşluğa...Ya rabbi bu ne huzur:)

Çok mu uçtum yoksa? Hadi dürüst olalım hangimiz yaşamın bir diliminde, doğumla ölüm arasında zamanın bizi sancıya mıhladığı yerde dememişiz midir keşke çiçek olsaydım, bir kelebek yada iki gün kayıtsız yaşayıp sonsuzluğa kavuşmak isteği ile yanmayanımız var mıdır? Böyle çaresizlik anlarında ver izni memureye kurtul kafandakilerden sonra sil baştan memure gelsin ama sıkıntılar artık olmasın işte yaşamak böyle garip, tatlı hatta tadından yenmez bir döngü heralde.

Geldik benim memureye izin kullanmak istemiyor zaten ben de azıcık şımaracaktım. Sıkıntım da yok. "Neyse çalış teyzecim ama şu tarzını değiştir biraz bu topuz mesala çok demode." dedim. "Tamam..." dedi bakalım yarın nasıl olacak???? :)

 
Toplam blog
: 8
: 494
Kayıt tarihi
: 27.06.07
 
 

1981 ocak doğumluyum. Çılgın bir kovayım diyebilirim. Matematik öğretmeniyim. Dünyada son kalan birk..