Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugünü güzelleştirin...

Gelin bugün farklı bir şey yapalım. Sıkıcılıktan, tekdüzelikten, monotonluktan, canımızın sıkılmasından yakınmayalım da, bugünü düşüncelerimizin gücüyle süslemeye çalışalım.

Dersane de bitti, dersler de (aslında başlaması gerekiyor, artık sınavıma 1 yıl kaldı :) ) Başladı başlayacak derken, haftasonları kabusum haline gelmeye başlamıştı.Biraz da gezmekten hoşlanmayan bir insan olunca, evde bişeyler yapmak gerektiğini düşündüm ve bilgisayarımı aldım yanıma oturuverdim :)

Bugün artık sıkılmaktan öte birşeyler yapmaya karar verdim.Ve bugünü düşüncelerimle güzelleştirmek iyi olur diye düşündüm. Sanırım hayat momentumu seviyor, harekete geçmenin vakti geldi :)

Siz de bugünü düşüncelerinizle güzelleştirin, ben sizin gününüzü de güzelleştirmeyi denerim... Hepinize yürekten mutlu günler...
 
Toplam blog
: 13
: 390
Kayıt tarihi
: 12.10.07
 
 

 İsmim Ece.  Boğaziçi Üniversitesi Kimya bölümünde okuyorum. Okumayı çok seviyorum, o..