Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bugünün eğitimi, yarının bizi

Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır demiş atalarımız. Öğrenilmiş olanı anlamaya çalışmak, öğrenmek, insanlar tarafından son derece iyi yapılması gereken bir iş olmalıdır. Günümüzde öğrenci psikolojisini çok iyi bilen öğretmenler var. Biz öğrencilere bir şeyler öğretmeye çalışıyorlar. Bize bir konu verip öğrenmemize yardımcı oluyorlar. Arkadaşlarımızla beraber ortak çalışmalar yaparak amacımıza ulaşmamıza imkân tanıyorlar. Bu yüzden öğretmenleri çok seviyorum. Ve öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır. Gençler ve çocuklar sizleri unutmuyorum. Planlı programlı ders çalışmanız, ödevleri aksatmadan yapmanız, elbette ki kitap okumayı unutmadan güne düzenli başlamanız sizi nereye götürecek bir bakın, hayatınızı gözden geçirin, okula gidemeyen çocuklara ve zamanın nasıl da su gibi akıp geçtiğine bir bakın.

Havandaki fareler,

Tıngır mıngır ederler.

Daha yazacaktım ama

Kalemimi yediler.

 
Toplam blog
: 25
: 3797
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

İlk öğretim beşinci sınıf öğrencisiyim. Okumayı yazmayı seviyorum. Sanırım aranızdaki en küçük blo..