Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Buğusu saklım

Buğusu saklım
 

Camları hala buğulandıran Bir nefesim var Yaşadığımın farkına vardım Ölmeden İçimde bitip tü


Dün gecenin ardından bilmem ki ne düşündün hakkımda..!
Kırdım mı seni, üzdüm mü, korkutup, ürküttüm mü bilmem.
Sahip olduğu her şeyi anlamlılaştırmaya çalışan bir ben var karşında.
Bu anlam arayışı, bir değerler manzumesi çıkarıyor ortaya.
Ve hepsi pay ediliyor birilerine.
Ama sen, ne bu değer yargılarım içinde bir yere sığıyorsun.
Ne yenilerini bulmama imkan tanıyorsun.
Yoksun ki aslında...!
Orada, uzakta bir yerdesin, var gibisin.
Seni var kılan bir küçücük resim
Masum
Ürkek dışa karşı
Ama içinde yaramaz
Ufak yaramazlıkları büyük bir eylem edasında sahneleyen
Ve aslında
Rolünü unutsa da, repliğini şaşırsa da alkış alan bir minik oyuncusun işte.
Çok fazla şey hissediyorum sen de, çok fazla çeken beni sana.
Dokunuşları aşka namzet birinin acıları, sızıları hissettirdiğin.
Yok..!
Denedim, ama yapamadım, bir başkasına bakamadım sen gibi.
Yeni değil ve denemelerim.
Sen olmadan da sana yazmışım bir tek.
Dedim ya ulaşılmazımsın diye.
Ne kadar yakınımda olsan da, ne kadar dokunuşlarımla hissetsem de bilmiyorum işte. Acemiliğim desem; hayır..!
Ne istediğimi biliyorum çünkü.
Ve sen
Bana inandığını hissetmedikçe, hissedemeyeceğim olacağını bil
Uzağım kalacağını, hatta yakınımda olsan da
Büyüne sadık kalacağımı bil..!
Buna gerçekten inandığın zaman.

Tek-Sen.
 
Toplam blog
: 13
: 541
Kayıt tarihi
: 19.03.09
 
 

İstanbul' da yaşıyorum... İşletme 3.sınıf devam ediyorum...Bir kamu kuruluşunda Halkla İlişkilerde ..