Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bükme

Bükme. Dün sosyal medyada gezerken Beyza’nın Afyon bükmesinden bahsettiğini okudum. İşte o yazı beni aldı Karabağlar Cumhuriyet lisesine götürdü. Benim kişiliğimin şekillendiği bir dönem okulda hocalara sorular soruyorum.

Şüphelerimi hemen Yunus Emre Camisine gidip Ömer Hocam ve Feyzi Hocalarımdan doğru bilgileri alıyorum.

O dönemde Akra ve diğer özel radyolarda açıldı. Neyse gelelim hikâyemize lise birdeyim. Cuma saati yemek saatiyle çakışıyor.

Yatılı öğrenciyim. Para yok yeni senede giyeyim diye geniş ayakkabılar giyiyorum İngilizce hocam oğlum bu ne çocuk mezarı gibi demişti.

Bir derste para puldan bahsedildi. Hocada beni işaret ederek bakın Ülkenin durumu bu arkadaşınız yamalı pantolon giymiş dedi.

Mustafa Kutlu’nun yoksulluk içimizde hikâyesini sanki canlı yaşıyoruz. Sınıfımızda durumu anlattım. Afyonlu Reyhan ve Nermin kardeşler hemen arkamda oturuyorlar onlar her Cuma bana Annelerine bükme yaptırıp getiriyorlardı. Ben teneffüste hızlıca yiyip sonra Cumaya gidiyordum. Yalancı dolmalardan hakikati eğip bükmeyen bükmelere ulaştıran Rabbime Hamdolsun.Salih ARIKAN,TEL:05065149693

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..