Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bulamadım

düşündüm, düşündüm
düşündüm sabaha kadar
geçerli bir sebep,
bir sebep aradım
beni sevmen için.

deldim, kurcaladım
ve hayli zorladım
hayli zoraldım kendimi

önce ben önce ben,
önce ben ikna olmalıydım çünkü
senin gözlerinle
baktığımda kendime

hoca bağırdı hoca bağırdı
hoca bağırdı "haydin müslümanlar" diye
ve baston sesleri duydum
salacak sokaklarında

düşündüm, düşündüm
düşündüm sabaha kadar
geçerli bir sebep,
bir sebep aradım
beni sevmen için.

çünkü ben çünkü ben,
çünkü ben inanmalıydım önce
senin gözlerinle
baktığımda kendime

saat çaldı saat çaldı
saat çaldı "haydin ateistler" diye
ve kalp atışımı duydum
küçük ve boş evimde

aradım aradım
aradım geçerli bir sebep
kalplerimiz beraber çarpsın
yemeklerimiz beraber pişsin diye...

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..