Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Bulamadım

Bulamadım
 

bulamadım


Bugün hiç olmadığım kadar yalnızlığı hissettim.
Evde çıt çıkmıyor, hiç kimse yok yanımda.
Anılara daldım, bir ses aradım geçmişten gelen.
BULAMADIM...

Yıllar neler verdi, neler aldı benden?
Yitirdiğim daha çok kazandıklarımdan,
Dost bildiklerimde kendi derdinde,
Bir ses aradım geçmişten gelen BULAMADIM...

Bu ömür fırtınada sandaldı yıllar yılı
Hep karşılıksız sevdi, bulamadı vefayı
Hata etti, çok sevmekle insanları,
Bir ses aradım geçmişten gelen BULAMADIM...

Boşuna arama gönlüm bulamazsın sevdayı,
İhanetler kaderin olmuş, çözememişsin hayatı,
Çocukça düşler kurmuşsun ama büyütememişsin aklını,
Bir ses aradım geçmişten gelen BULAMADIM...

 
Toplam blog
: 21
: 476
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

8 Mart 1956 Zonguldak doğumluyum. Seyahat etmekten, güzel sanatlardan, resim yapmaktan, şiir yazm..