Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Bulamıyorum

Bulamıyorum
 

MANZARA


O batan güneşte, o çıkan ayda,
Akan yıldızlarda, akan çaylarda.
Açan çiçeklerde, güllü bağlarda,
Ben seni arayıp ta bulamıyorum!


Senin hasretinden, senin sevginden,
Seni düşünmekten, senin derdin den.
Sensiz o çektiğim sigaralardan,
Çok çalışsam da senden kopamıyorum!

Hasreti kalbimde bir kale kurmuş,
Adı kendi gibi el ulaşmaz olmuş.
Bu güzel kendiden çok razı olmuş,
Ne etsem ne yapsam ona varamıyorum!

Ümitle açarım her gün kapımı ben,
Bir çeşit boğarım kahrımı ben.
Bana kavuşmakla ilacım sen,

Usandım bu yolla bulamıyorum!

 

                      Ali Karagöz.16.10.2012

 

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..