Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Bulanık zamanlar

Bulanık zamanlar
 

Denizle dertleştim bu akşam

Hüznümü anlattım

Sadece dinledi beni

O dinledi

Ben anlattım

Hüznümün yarısını

Soğuk sularına attım

30 EYLÜL 1993/TUZLA

Türküsünü yazmak istedim

Hasretin

Dalga dalga ay ışığında denizin

Köpük köpük çoğaldı yüreğimde

Isıttı içimi gözlerin

En soğuk anlarında gecenin

1993

Uzanmış kumsalda

Başım kucağında

Martıları seyredip

Şarkılarını dinlemek isterdim

Denizin

Bir temmuz akşamı

İğneada da

30 EYLÜL 1993

Bir ışık yanıyor kapatınca gözlerimi

Kayboluyor tekrar açınca

Kalbim çarpmaya başlıyor tutunca ellerimi

Ölmeye başlıyorum tekrar salınca

29 EKİM 1994/KASIMPAŞA

Dünyada bir tek ölüm var

Ayrılık canım

Demişsin

Ayrılık olmasaydı

Nereden bilirdin

Kadri kıymeti, aşk’ı sevdayı

Nasıl yazardın

Bilmem ki

Dillere destan olmuş

O sevda

O aşk yüklü

Şiirleri

29 EKİM 1994/KASIMPAŞA ( Ü.Y.OĞUZCAN'A )

 
Toplam blog
: 28
: 475
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Yıllardır içimde yazma arzusu yanar dururdu ve artık burada bu imkanı bulacağımı, yazma konusunda..