Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Bülbül ile hasbihal

Bülbül ile hasbihal
 

Bülbül İle Hasbihal


D/okundum bir kez işte gözlemin bahçesine
Söylettim dudu dili özlemin lehçesine
Sesimi duyan bülbül şakıyıp zor söyledi
Oyalayıp dursa da sinemi zar eyledi.

Cakan olmaz olaydı neyine kandım bilmem
Şakladım da kalbimi! Diyor yâr andım dilmem
Bülbülle hasbi halim olmasa da pek hoşluk
Sektenmiş uğradığım dolmasa da yek boşluk.

Terk edip gittiğini inan ki bilemedim
Yazdım bozdum tahtayı! Kahrolsun silemedim
Huysuz bülbül konumum kıyama durur yürek
Buğulu saatler de bir canda kurur erek.

Ne dolaplar çevirip bir yoluna koymuşsun
Ben bekleyip gözlerken el soluna doymuşsun
Bülbül dile gelmişken bırak dedi zalimi!
Bilmem ki acır mıydın gelip görsen halimi?

Yasla deme başımı! Söyler bir daha dilim
Bülbülü serbest bırak! Uzanmaz aha elim
Dam ardı kutsiyete uzaktan bakmasaydın
Yanık teslim bayrağım! Soluksuz yakmasaydın.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..