Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Buldumcuk futbolcular

Buldumcuk futbolcular
 

Futbolcunun da entelektüel olmasını beklemek anlamsız olur tabi ama insanlıktan nemalanmak da bir futbolcu için çok da zor olmamalı!!!

Yıllardır magazin programlarında popçu motorlarla topçu kıroların kurduğu “ilişkiciklerine” aşinayız. Önde gelen popçu stargüllerle topçu magandaların flörtleri zaten olmazsa olmaz bir ritüel. Ama artık parayı bulan şu futbolun starcıklarından da bıkıp usanmadık mı? Milyonlarca eğitimsiz ve küfürbaz erkeğin örnek aldığı modeller bunlar. Ne yapıyorlar parayı bulunca; altlarına Ferrari yanlarına da uzun bacaklı ve sıfatı belirsiz bir hatun alıyorlar ve “küçük dünyaları ben yarattım” biçiminde ortalarda dolaşıyorlar.

Ve dün itibariyle gene müthiş görgülü ve beyefendi (!) bir futbolcumuz havalimanında bir havalimanı görevlisini döverken görüntülendi. Adamcağızı bir güzel dövdü sonra da kameralara “Bir şey yok ya, arkadaşa sataşmış da, ben de ağzının payını verdim, sorun yok şşşşş” yapmaz mı? Allahım bu nasıl bir kabustur yarabbim? Türkiye’de neden bir erkek birisini dövmekten keyif alır ve de üstüne üstlük bununla böbürlenir? Ben kendimi birisiyle kavga ederken kameralar önünde bulsam herhalde aylarca sokağa çıkamazdım utancımdan, bu nasıl bir rezilliktir? Sonra da bu beyimiz gece klüplerinden her gece başka bir hatunla çıkıp Ferrari’sine biner ve kameralara karşı basar gaza, arkasından duman püskürterek ortalıktan kaybolur. İşte Türk erkeğine idol olarak gösterilen profil budur, Türk erkeğine layık görülen budur. Zavallı işsiz güçsüz sokak erkekleri de bunlara özenir durur.

Gazetelere boy boy eski sevgilileriyle yiyişirken çekilmiş fotoğrafları düşer, gece klüplerinde kız ayarlarken görüntülenir, işte Türkiye’de profesyonel futbolcu denilen budur.

Rezil olan bu futbolcular mıdır, yoksa bu futbolcuları kişilikleri ile ters orantılı olarak paraya boğan klüp yöneticilerinde midir?

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..