Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Bülent Ablam, Cemil Abim nerede?

Bülent Ablam, Cemil Abim nerede?
 

Dün akşam tıraş sıramı beklerken berberin sehpasında Sabah Gazetesinin “referandum 2010” başlıklı ilavesini gördüm.

Aldım baktım!

Sıram geldiğinde bitmemişti bilgilenmem, tıraştan sonra aldım ilaveyi geldim evde devam ettim!

Doyurucu açıklamalar vardı broşürde!

Mesela sayfa 5’te “ 12 Eylül referandumu ne getiriyor” başlıklı yazıda değiştirilecek maddeler dolayısıyla halkımızın kazanımları birer örnekle açıklanıyor!

Ben de çok hoşuma giden bu örnekleri, gazeteyi almayan ve dolayısıyla bunlardan haberi olamamış değerli halkımıza duyurmayı bir vatandaşlık görevi addediyorum!

Mesela Madde 8 olarak geçen “ Ombudsmanlık (Osmanlık değil!) ile ilgili örnekte “Su faturası fazla gelen, ombudsmanın kapısını çalacak” deniyor!

Bize devamlı fazla fatura gelir! İtiraz etsem de sonuç alamam!

“Abi, çocuklar evdeyken de aynı fatura geliyor, altı ay eve gelmiyorlar gene aynı fatura geliyor!

“Mümkün değil! Başka faturadır o! Aynı fatura bir kereye mahsus basılır!”

“Anlatamadım galiba! Her ay ayrı fatura geliyor ama aynı tutar geliyor Abi!”

“Öyle desene! Ombudsmana gideceksin kardeşim!”

"Ombudsman nereden bilecek bunu Abi?"

"Bilmesin! Bilmese de dedüğü dedüktür!"

Hadi ben anladım! Ya Makbule teyzem?”

“Osman’a mı evladım? Nerede oturuyor? Sosyal güvencesi var mı evladım? Yoksa gitmeyeyim!”

Neyse!..

Durun ya, asıl anlatmak istediğimi unutuyordum az kalsın!

Ülkemde, toplumumuzca bilinen bazı insanların görüşleri de yazılmış, basılmış resimleri!

Evet diyenler ve hayır diyenler diye tasniflenmiş bunlar!

Evet diyenler niye evet diyor, hayır diyenlerin neresi kaşınıyor falan!

İlgimi çekti, baktım hiçbir yerde yok bu vatandaşlarımızın resimleri!

Bülent Ablamla Cemil Abim!

Neden yok?

Neden çıkıp da “Ablanız evetinize kurban olsun sizin” demiyorlar, diyemiyorlar!

Hani pozitif ayrımcılık?

Bunlar sıkı evetçi üstelik!

Belki evetçilerin içinde bu türlerden vardır diye gerek görmemişlerdir bilemem!

Günahlarını da almayayım!

Ama ayıp oldu Ablamıza, Abimize!

Pozitif ayrımcılık yapılmalıydı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..