Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Haber
 

Bülent Arınç'ın tevazu-u

Bülent Arınç'ın tevazu-u
 

"Ben buyum istemeyen kızını vermesin"

Eski Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç, önceki gün memleketi Manisa’da AKP İl Başkanı’yla düzenlediği basın toplantısında: “Meclis Seçimlerinden önce aday olmayacağımı söylemiştim. Mahkeme kadıya mülk değil!...İç dünyamda mütevazıyım. Bu da Karakterimden geliyor. İstemeyen kızını vermesin...” buyurmuşlar!

Bülent Arınç’ın frene falan bastığı yok, kaptırmış gidiyor; “...Ben buyum. Ancak küçük siyasetçiler avunmaya devam etsinler. Eskiden kaç kiloysam şimdi de o kadarım...Ben, sade milletvekili olacağımı (diğerleri kremalı.H.H.D)ve 1-2 yıl hükümette görev yapmayacağımı söyledim. 001 plakadan sonra 25 veya başka bir plakaya binmek abes olurdu...”

Tevazu’a bakın siz hele, ‘1-2 yıl hükümette garev yapmayacağım’ yani, o zamana kadar uygun bir bakanlık ayarlarsınız artık!..

Sayın Arınç’ın mütevazı istekleri biter mi? ‘001 plakadan sonra 25 veya başka bir plakaya binmek abes olurdu!..’ Anlayan anlasın artık; yani ‘o makamdan sonra da uygun bir yer bulun bana’ dan başka bir şey anlamıyorum ben. Anlaması gereken, daha iyi anlayacaktır tabii ki çalışma arkadaşını.


.......


Bu ülke size Mustafa Kemal’in makamlarını emanet etmiş. O makamlar ağırlık gerektiren makamlar. Esas tartılmanız! gereken zaman o günlerdi. Ama hala ‘hafiflik’ gözle görülür elle tutulur şekilde!

Size de sunulan o koltuklarda oturanlar; oturup kalkışlarına ve ağzından çıkanlara dikkat etmek zorundadırlar.

Şimdi ‘haline’ şükretmeliyiz hepimiz... Bülent Arınç’ın mütevazı haline elbet! Tevazu, ‘İstemeyen kızını vermesin’ şeklinde ifade edildiğine göre, ya Allah korusun bir de tamahkârlık yapmaya kalksaydı ne yapardık?

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..