Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Bülent Arınç yine kendine yakışanı yaptı

Bülent Arınç yine kendine yakışanı yaptı
 

Biri partinin vekili biride vekalet vereni ben buna ağlarım.


Manisa Turgutlu'da dün akşam yapılan AKP ilçe kongresinde, Manisa AKP Milletvekili Bülent Arınç'ın, “Öldük bittik, sizden çare bekliyoruz” dediği için azarladığı ve daha sonra apar topar salondan çıkarılan Musacalı Köyü'nden çiftçi Süleyman Aksu DHA'ya konuştu. Soruları yanıtlayan 65 yaşındaki çiftçi Aksu, şunları söyledi:

“Kongreye gitti, orada güllük gülüstanlıktan bahsediyorlardı. Benim vilayetimde üzüm ayak altında, onu ifade ettim. Bana (kalk ayağa) dedi, (sen yalan söylüyorsun) dedi. Ben de (yalan söylemiyorum) dedim. 65 yaşındayım. Kimse beni bu yaşmıma kadar yalancılıkla suçlamadı. Bana (sen CHP yanlısısın) dedi. Ben (değilim, en az senin kadar AKP'liyim, bu kongrenin yarısı beni tanır) dedim. Olaydan sonra çok kötü oldum. Azarlanmayı hak etmedim. Turgutlu Belediye Başkanı AKP'li Serhat Orhan, Manisa İl Genel Meclisi Üyesi AKP'li Cemal Ölmez, AKP'li Mustafa Muharrem Aksoy geldi. (Arınç adına özür diliyoruz) dediler. (Yanlış oldu) dediler. Oturduk birlikte çay içtik. Benim kimseden korkum yok, çiftçinin yaşadığı sıkıntıyı anlattım.”

Bu mudur? İnsan olmanın gereği. Gençleri siyasete cagırıyorlar birde utanmadan. Sizlerin isteği belli herşeye he diyen bir topluluk altta fonda şak şak sesleri hiç itiraz yok hep he ne ala dünya.

Vatandaş kongreye gelmiş seçme hakkını kullanacak. Fakat bir sorun var vatandaşta he demeyi bırakmış neden böyle diyor. Kalk lan ayağa der gibi bir bağırtıyla azarla çık dışarı de. Senin gibi düşünmüyor şak şak cılıkta yok kov gitsin. Seçme ve secilme hakkı olanı kov gitsin kongreden. Neden kongre yapılıyorsa partilerde?

Sayın Arınç yapmış olduğunuz hitap şekli oldukça terbiyesizce yapılmış bir hareket olup vatandaş olarak üzerime alındım. Bırakın karşınızdaki kişinin kişilik hakları olduğunu, bir baba, bir dede, bir aile reisi, bir vatandaş ve bir vekil olarak senin o mevkide durma varlığının sebebi bir Türk Milletinin temsilcisi olduğunu düşünemiyecek kadar kör ve saygısızca yapılmış bir eylem gerçekleştirdiniz.

Bir hikaye var bilir herkes kısa öz yazayım; Bir vezir varmış. Babamı getirin görsün bir oğlunu nasıl adam oldu. Getiriyorlar babasını oğlunun huzuruna bak baba vezir oldum. Baba der ki oğlum ben sana vezir vekil adam olamazsın demedim. Meziyet insan olabilmede.

Başbakan da televizyonlarda bas bas bagırıyordu. Geçen Tv ye çıkıp şerefsizim diyeceksin diyordu birilerine. Hayır nasıl bir ülkede yaşıyorum anlayamıyorum. Başbakan ve milletvekillerinin konuşmaları artık BİP! sesiyle sansürlenecek. Komik değil mi BİP! de kendi getirdikleri birşeydi güzelim Kemal Sunal filmlerini mafhettiler. RTÜK göreve diyeceğim o da olmuyor. Zira RTÜK baştan sorunlu bir kurum oldu. Rtük başkanına birton suçlama var ve hala orda adam.

Bakalım daha neler görecez...........

 
Toplam blog
: 44
: 2426
Kayıt tarihi
: 30.08.08
 
 

Yaşamak buysa yaşıyoruz işte, hayat bir mücadele ve ben de bu mücadeleyi elimden geldiği şekliyle ve..