Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '14

 
Kategori
Söyleşi
 

Bülent Ecevit Üniversitesi Öğrencisi Davut Güngördü ile

Bülent Ecevit Üniversitesi Öğrencisi Davut Güngördü ile
 

davut güngördü


Bülent Ecevit Üniversitesi Beden Eğitimi Öğretmenliği Bölümü Öğrencisi Davut Güngördü “Girişken ve aktif insan olmak diğerlerinden hep önde olmamızı sağlar”

SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Adım Davut soy adım Güngördü. Batman/Sason 06.01.1991 doğumluyum. Spor yapmayı kitap okumayı ve konuşmayı çok severim.

SORU- Neden Beden Eğitimi ve neden Zonguldak’ta Üniversite okumak istediniz? Bu okulu tercih etmeden önce ve şu an duygularınız arasında ne fark var? 

DAVUT GÜNGÖRDÜ-  Beden eğitimi öğretmenliğini çok istiyordum. Bu bölümü kazanana kadar çok sıkıntılar çektim. Sakatlandım, menisküs ameliyatı oldum. Sonra tekrar sakatlandım. Ne yapıp edip kazandım bu bölümü. Zonguldak olmasının sebebi de arkadaşım burada okuyordu ve O’nun için geldim buraya çok da mutluyum. Zonguldak güzel bir şehir çok gelişmemiş olsa da insanları sıcak şehir de tarihi bir şehir olduğu için burada mutluyum

SORU-Bize ailenizden bahseder misiniz ? Anne ve Babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların sizin bu çabalarınıza  bakışı nasıl?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Babam memur. Hastanede diyaliz teknisyeni. Annem ev hanımı. Beş kardeşiz. Evin ortanca çocuğuyum. Küçük kardeşim ortaokulda okuyor. Bir küçüğüm İstanbul’da tıbbi görüntüleme bölümünü okuyor Nişantaşı Üniversitesi'nde. Ablam bankacılık ve sigortacılık mezunu. Fakat işsiz. Ağabeyim okumadı bekar ve işsiz bugüne kadar. Bana en büyük desteği ailem verdi, özellikle babam bana çok güvenir ve çok büyük sorumluluklar üstlendim aile içinde ve ailem beni hep başarabileceğim konusunda destekleri bu yüzden onlara minnettarım.

SORU- Gençler genelde çekingen ve sosyal çalışmalara katılmazlar. Siz ise aktif  insansınız. Bunu neye borçlusunuz?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Ben eğitim hayatım boyunca hep aktif oldum. Projelerde yer aldım. Konuşmayı severim. Bu da beni hep bir adım öne taşıdı.

SORU- Konuşmayı seviyorsunuz. Bu size ne kazandırdı ?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Ben bu ülkede insanların öğrenecek çok şeyleri olduklarına inanıyorum. Bu yüzden de hep konuşmalar metinler yazıyorum. Umarım bunları bir gün konferanslarla öğrenci arkadaşlarımla paylaşma şansım olur.

SORU-Girişken  insan olmak size hayatta ne kazandırdı?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Her konuda bir adım önde olmayı sağlar herkes aynı senin farklı olman lazım farklarda zenginliktir bu hayatta öğrenecek çok şey var.

SORU- Kitap okumayı seviyorsunuz. Bu size ne kazandırdı?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Etkili konuşmak ikna kabiliyeti ve karşınızdakini anlamak için okumak çok faydalı.

SORU-  Bu meslekte hedefiniz nedir?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Eğitimin sürekli olduğunu ve mesleğim gereği yeni nesil gençlere çok şey öğreteceğime inanıyorum

SORU- Etkili konuşmak insana ne kazandırır?

DAVUT GÜNGÖRDÜ- Ben bu ülkede hep tv kanallarında konferanslarda konuşmacı olmak istemişimdir. Etkili konuştuğuma inanıyorum ikna kabiliyetim çok yüksek. Bu sayede insanları doğru yola ve bilinçli olmaya yönlendirebileceğime inanıyorum.

SORU-  Beden Eğitimi Bölümü okumak isteyenlere neler önereceksiniz?

DAVUT GÜNGÖRDÜ-  Bu spor bölümü değil. Aksine eğitim bölümü ve bu bölümden mezun olacak her birey birer eğitimci olmaya aday. Bunun bilincinde olanların bu bölümü tercih etmesi ve kendilerini iyi geliştirmeleri gerek çünkü gelecek nesil gençlere eğitim verecek bir mesleği icra edecekler bu ülkemiz açısından çok önemli. Aynı zamanda okuması da icra etmesi de gayet zevkli bir bölüm.

Teşekkür ederim.

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..