Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Bülent Ersoy

Bugünkü gazetelerde Bülent Ersoy'un Pop Star Alaturkadaki konuşmaları nedeniyle RTUK tarafından incelemeye alındığı ve savcılığa ifade verdiği yazıldı..
Fazıl Say.."ben bu ülkede yaşamak istemiyorum" demişti..
Ben sanatçı değilim ama sanatçı ruhlu olduğumu söylerler.. tiyatrolarda yardımcı oyunculuğumun dışında fazla bir sanat etkinliğim olmamıştır..dolayısıyla sanatçı unvanını alamam..
Ama sanatçılarla ve sanatsal düşüncelerle yan yana hissederim kendimi..
Fazıl Say gibi düşünenlerdenim..
Yaşamak istemem böyle bir ülkede..
Neden..?
Çünkü ülkede ölümlere karşı durmak suç..!
Tıpkı Bülent Ersoy söyleminde olduğu gibi..
"Gencecik yavrularımızın ölümlerini kabullenemiyorum..başka çözümler aranmalı "şeklindeki açıklamalarını başka yönlere çekmenin hiç gereği yok.!
Yok efendim pkk imiş.!
Yok efendim bölücülükmüş.!
Bülent Ersoy duygularını sanatçı ruhuyla ifade etmiştir..
Ölüm istememek suçu mu.!
Başka çözüm yolları ise;
Silah yerine, sanat'ı yaygınlaştırmak gereklidir anlamında konuşmuştur..
Ben Bülent Ersoy'un savunucusu değilim, fakat doğru bir tanedir..o'da insan ölmemesi..!

Bizi tehdit eden bölücü terör örgütünü Amerika gibi güçlü bir ülke, bitirmek istese bitiremez mi.?
Bitirilmek istenmiyor, çünkü; Amerikanın Büyük Ortadoğu projesi içinde, kendi varettiği pkk örgütünü kullanarak projesini gerçekleştirmek istiyor..

Daha doğrusu..
Yeraltı dünyası, Amerika yönetimini yönlendiriyor..
Amerika yönetimi de ülkemizi yönlendirerek kanlar dökülüyor..
Bülent Ersoy'un anlatmak istediği de bu.!

Vatan için hepimiz canımız feda..!
Soğuk savaş dönemlerinde Dünya yaşamıştır bunları..
Ama..
Günümüz Dünya yaşamında ülke sınırları kalkmak üzere iken, ülkemizin ilkel savaşımlarını yaşaması ve tartışmasını üzücü buluyorum..

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..