Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
Okunma Sayısı
637
 

Bülent'in Armağanı

Bülent'in Armağanı
 

Bülent, Armağan'la evlendi! Hayırlı olsun, bir şey mi dedik?
Armağan, evlendikten 20 gün sonra, bir kızı öpmüş!
Bana ne yahu, bana ne yahu!
Bülent, evlense ne yazar, Armağan kız öpse , ne yazar?
Bana ne kardeşim!

Sekiz aydır hiç iş yok! Ben ona bakarım...
Kasaya beş para, para girmiyor! 20 adet adam, aybaşında, benden maaş bekliyor.
Bendeniz, ona bakarım!
Gelsin Armağan efendi, beni de öpsün bakalım!
Bendeniz, Bülent hanımefendiyi öpmem; makyajı bozulur!

Hükümet kurulacak; televizyonu karıştırıyorum. Bilgi edinmek istiyorum.
Karşıma hep çıkıyor, Bülent'le Armağan...
Diyorum ki, en büyük derdimiz buymuş!
Vallahi, bunlar olmasa; konuşacak konu bulamayacağız!

Yazık!
Bu insanlar, bilmeyerek, bir şeylere alet oluyor.
Suni gündem, vatandaşı uyutuyor!
Başka işimiz yok; Bülent'in kocası, bir kızı öpmüş!
Keh..keh... keeeh...Yok ya!
Ben, bakıyorum; bu gün, vatan uğruna, kaç evladım ölmüş! Kaç çocuğum, aç yatmış!

Medya, vazifesini yapmıyor. Armağan efendinin, kız öpmesini bana defalarca gösteriyor.
Vallahi, bahsimevzu kişilerin hiç mi hiç kabahati yok.

Medya!
Önce sen uyan, sonra bizi uyandır!
Öyle bedavadan geçinmek yok!

Bülent abla, kocasına bol bol domates suyu içiriyormuş!
Domates, sperm sayısını arttırırmış.
Ne işine yarıyacaksa!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bülent Hanım'ın biricik eşi Armağan elin kızını öpmüş mü, öpmemiş mi? Bunu bilmek Türk vatandaşının Hakkı. Hükümetin kurulup kurulmaması o kadar önemli değil. Ben genelde Paparazzi programları seyrederim. Kim kime ne yapmış, ne zaman, nasıl? Bunlar çok önemli. Memleketimizin bireyleri televizyon çocuklarından oluşuyor. Var mısınız iddiaya, bu Armağan 2 hafta içinde başka bir kızı daha öpecek? Oğlan alışmış bir kere. Öpmeden duramıyor. Bülent Hanım'ı nasıl öpsün? Yarım kg makyaj malzemesi, bedavaya mı alınıyor? Bir de onların yüze yapıştırılması... Saatler süren emek. Bence Bülent Hanım, ''bana dokunma, git başkasına dokun, ne yaparsan yap. Ben seni affederim!'' demiştir. Ve delikanlı gibi de affetti. Bravo! Tam delikanlıymış ha. Affetmek delikanlılığın şanındandır. Şanlı Türk bayrağımız Armağan'ın kız öptüğü her mekânda dalgalanmalıdır. Dalgalı döviz kuru devam etmeli, asla sabit kura geçmemeliyiz. Mamut Bey son cümleler biraz dağıldı ama şu an vaktim yok, toplayamam. Selamlar.

Mustafa Mumcu 
 06.08.2007 21:41
Cevap :
bak, biz de bu işle uğraşıyoruz, mumcu!  07.08.2007 0:42
 

Gerçektende bizene!Değil mi!

Sinefilozof 
 02.08.2007 13:00
Cevap :
teşekkürler  02.08.2007 21:02
 

Değil mi efendim? Tüm derdi bitti milletin işi gücü yok..Niye böyle boş haberleri yüz kere bin kere verirler ki..Salak mıyız biz.Geçmi algılıyoruz.Kime neee..Kime.. Saygılarımla

Arzu KARADAĞ 
 02.08.2007 10:43
Cevap :
saygılar  02.08.2007 21:02
 

Bu içler acısı durum ancak böyle anlatılırdı.Tebrik ederim sizi,ellerinize sağlık.

emel dedeoglu 
 02.08.2007 9:48
Cevap :
teşekkürler  02.08.2007 21:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 288
Toplam yorum
: 1350
Toplam mesaj
: 205
Ort. okunma sayısı
: 1162
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster