Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '12

 
Kategori
TV Programları
 

Bülent İnal

Bülent İnal
 

Bülent İnal


Bir Çocuk Sevdim

Dizilere olan merakım, boş zamanlarımın çok olmasından kaynaklanmıyor.

Çok sıkılıyorum dizileri izliyorum da değil. Mecburum ondan izliyorum.

Hani Atilla İlhan diyor ya:

Ben sana mecburum bilemezsin

Adını mıh gibi aklımda tutuyorum

Büyüdükçe büyüyor gözlerin

Ben sana mecburum bilemezsin…

İşte inanın aynen öyle.

Ben dizileri izlemeye mecburum. Kim ne yazmış, kim oynamış, senaryo nasılmış, dekor, kostum, ışık, müzik benim derdim olmuş. Ben mecbur olmuşum. Allah izin verirse benimde senaryolarım dizi olma aşamasında, dolayısıyla bende dizilerin bir numaralı takipçisi halindeyim. Yani mecburum!

Gelelim Bir Çocuk Sevdim’e…

O diziyi izlemek için, büyük bir sabır gereiyor…

Sonra birde hayatımızdan kesitler diyoruz ya!

Diyoruz ya diziler bizi anlatıyor!

El insaf!

Şimdi ben size bir hikâye anlatacağım.

Çok yakışıklı bir adamsınız,

Çok zenginsiniz,

Herşeyiniz var,

Evlenmiş ayrılmışsınız, birde kızınız var, kocaman evde yaşıyorsunuz, lüks içindesiniz,  bir de yardımcınız var. Lüks araçlara biniyorsunuz…

Bayağı büyük bir işyeriniz var.

Buraya kadarı anladık. Geçiyoruz ikinci safhaya:

Orada çalışanlardan birini de hem çalışkanlığı, becerikliliği, işin ustası olması, hem de efendiliğinden seviyorsunuz.

Sonra bir akşam onların evinde:

Asık suratlı, huysuz, konuşmayan, selam bile vermeyen, evin küçük kızı ile tanışıyorsunuz. Hop kara sevda.

Ardından;  bir de ortaya çıkıyor ki, küçük kız hamile!

Şimdi dikkat edin.

Bu yakışıklı adamın yaptıklarına bakınız lütfen!

Siz kızı düştüğü çıkmazdan çıkarıyorsunuz.

Ona evlenme teklif ediyorsunuz.

Babası gün içine çıkamazken gururlu baba oluyor.

İşvereni ile kızı evlenmiş!

Oysa yakışıklı patron evlenmeseydi kız ortadaydı.

Daha bitmedi, devam ediyoruz:

Kızın kardeşini de işe alıyorsunuz.

Ha unutmamak gerek; kızın her istediğini de emir gibi yerine getiriyorsunuz ve getirmek için çırpınıyorsunuz.

Kızımız ise astığı astık, kestiği kestik.

Bir oğlu oluyor, oğluna otomatik olarak baba oluyorsunuz.

Üstelik çok iyi, çok seven, çok düşkün, çok fedakâr bir baba!

Bu kız için kızınıza bile bayağı acı yaşatıyorsunuz.

Buraları da geçelim.

Elinizden ne tür iyilik gelirse yapıyorsunuz, kızın teyzesinin bile mahkemesinde avukatını tutuyorsunuz.

Filan – falan… Bu arada kız sinirli eli elinize değsin, asla!

Buna izin yok. Kapıda, köşede bir öpücük alabilirsanız muhteşem şanslısınız…

Daha bitmedi devam ediyorum.

Kız üniversiteye gidiyor, sayenizde bir de mimar olacak.

Bu güzel kız yiyor, içiyor, en şık resteurantlar, en moda giysiler içinde hayatını sürdürüyor.

Buraya kadarı iyice anladık. Şimdi saçınızı başınızı yolma zamanı ki, ben öyle yaptım!

Hooop esas oğlan geliyor, sizin papucunuz dama atılıyor.

Kız diyorki:

“Yok bitti, senin işin bitti!”

“Nasıl yani?”

“Nasılı yok,  ben çocuğumun babasına gidiyorum.”

Oldu…

Şimdi soruyorum sizlere bu gerçek olabilir mi?

Türk erkeklerinin yapacağı bir iş mi?

Bülent İnal kadar yakışıklı, zengin, iyi ve âşık…

Haydi maşallah!

Bu dizinin konusu – anlatımı!

Şimdi sıra geldi Bülent İnal’a…

Bülent İnal’ı dün akşam izlerken nasıl takdir ettim, anlatamam sizlere.

Sevgilisinden ya da sevdiği eşinden, ayrılmış bir adamın acısını ekrandan izleyenlerine aktarışını izlerken gerçekten çok duygulandım.

Ben diziyi izlerken, Bülent İnal’la – Çetin Tekindor’un olduğu sahnelerde; oyunculuklarına hayran oluyorum…

Sanki çarpışıyorlar, sanki karşılıklı alışveriş halindeler, sanki saz âşıkları gibi atışma yapıyorlar…

Bülent İnal’ı tanımıştım. Benim yazdığım, Beyrut’lularla yapılacak olan Mihrace adlı dizi için bir araya gelmiştik.

Bülent İnal ekrandan daha yakışıklı…

Bir o kadar efendi, centilmen biri…

Çok mütavazi… Ses tonu, konuşması, vücut dili gerçek bir oyuncu…

Ben hep neyi düşünüyorum biliyor musunuz?

Bana göre Bülent İnal hala aradığı rolü bulamadı. Bana göre hala onun oynayacağı “hah tamam işte budur” diyeceğimiz rolde kendini tamamlayamadı.

İçime doğuyor. Benim yazdığım bir dizi de oynayacak.

İşte o zaman Bülent İnal’a göre bir rol olacak, Bülent İnal işte o zaman oyunculuğunun hakkını verecek…

İnşallah…

 

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

http://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....