Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Bülent Korkmaz, sabote edildi...

Bülent Korkmaz, sabote edildi...
 

Bülent Kormaz sitesi


Bülent Korkmaz'ın teknik adamlığa getirilişini olumlu bulan bir yazı yazmıştım.

Yöneticilerin, alınacak sonuçlar ne olursa olsun, Bülent Korkmaz'a destek olmalarını, sabırlı olmalarını da belirtmiştim.

Şimdi geldiğimiz noktaya göre, Bülent Korkmaz'ın görevine son veriliyor.

Bülent Korkmaz'ın başarısız olmasının nedenleri üzerinde kısaca durmak istiyorum.

*Yönetim, Bülent Korkmaz'a tam anlamıyla güvenmedi ve arkasında durmadı.

*Feldkamp'ın varlığı, iki başlı bir teknik adam görüntüsü çizdi ve bu durum futbolcular üzerinde olumsuz etki yarattı...

* Bülent Korkmaz'ı yıllarca beraber top oynadığı takım arkadaşları da bir ölçüde sabote etti. Bülent Korkmaz, bunlar üzerinde tam bir otorite ve disiplin sağlayamadı. Bu durumun, futbolcuların kötü niyetlerinden kaynaklandığını düşünüyorum.

* Lincoln'ün disiplinsiz hareketleri ve bu hareketlere de Bülent Kotkmaz'ın göz yummak zorunda kalışı, takımdaki disiplinleri ve dengeleri altüst etti...

* Bülent Korkmaz, uygulamalarında özgür değildi. Üstünde hep bir baskı hissetti. Bu durumda da, ne yapacağını bilemez duruma geldi.

Bülent Korkmaz'ın bu yaşadıklarından ders alarak teknik adamlık kariyerine devam etmesini diliyorum. Bunu yapmalı, çok başarılı olacağını da düşünüyorum.

Yöneticiler, Teknik adamlara baskı uygulamamalılar. Teknik adamları özgür bırakmalıdırlar. Ne yazık ki ülkemizde yöneticiler takım kurmaktan tutun da, taktik işlerine dahi karışır oldular.

Galatasaray, yeni teknik adamını buldu gibi, basından takip ediyoruz. Yabancı olan bu teknik adamın Türkiye'ye adapte olması, futbolcuları tanıması, yöneticilerin anlayışlarını kavraması epey zaman alacaktır. Bir sezon daha uyum sorunlarıyla geçecektir...

Önce yöneticiler kafalarını, anlayışlarını değiştirmelidirler. Günübirlik, günü kurtarmaya yönelik davranışlar yerine takımlarının geleceklerini sabırla planlamalıdırlar. Büyük ve kalıcı başarılar ancak böyle gerçekleşebilir.

Sonuç olarak, Yöneticiler, Bülent Korkmaz'ın arkasında durmadılar. Bazı kötü niyetli futbolcular da Bülent Korkmaz'ı sabote ederek, başarısız duruma düşürdüler.

Bülent Korkmaz'ın da pes etmeyerek, Teknik adamlığa, başka takımlarda devam etmeyi düşünmelidir.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..