Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bulsalar beni

Bulsalar beni
 

Kendi kendime konuşur bulduğumda farkettim ızdırap dolu günlerimin nasılda bir anda kaybolup gittiğini. Yeni bir ışık yanmıştı aslında çoktan yüreğimde ve ben farketmek için bir nedene hapsetmiştim sanki sağır olmuş yüreğimi, sadece kendi ışığımın etrafında pervane olan bir benden başkası değilmiş bu. Nasılda farkedememiş nasılda anlayamamıştım çoktan yok olup giderken kendimi. Beni kendime getiren, yakalandığım hastalığın adı bende saklı kısmından ziyade, içimde kaybolmaya yüz tutmuş çürüyen bedenimin ruhuma kattığı acı dolu yansımasıydı. Farkındaydım, öyle sanırken, farkettiğimi düşünürken, kaybolmaya mahkum bir ışık varmış içimde.

Arar sandım,

Beni hiç ummadığım bir baharda yakalamıştı. Umulmadık dedim ya!!! Adı yoktu yakalandığım bu baharın. Bir ilkbaharı kazıdım yüreğime birde sonbaharı. Kış ile yaz araya kaynardı nasıl olsa her seferinde. Ben yazı yaşarken kışı, kışı yaşarken de aslında baharı yaşardım ya inadına her seferinde. İşte bu seferde de yine ikinci üçüncü karışım baharlarla dolu bir hüzmeye hazırlarken kendimi ansızın umulmadık bir zaman aralığından çürümüş dişlerinin arasından gülümsedi iğrenç yüzüyle. Unutturdu bana bir anda yaşadığımı düşündüğüm dünde saklı tuttuğum çekmecemdeki tüm gizli hazinelerimi. Beni kendime getirdi. Ya da getirmek zorundamıydı bilmiyorum. Niye diyorum böylesine gelmek zorundamıydım kendime. Bulamazmıydım sanki ben kendimi, yakalanmasaydım böylesine garip tecelli etmiş hali zuriyette. Üzülmek ne kar ederdi bana nede teselli. Çok kişilerin kapısını çaldı hiç ummadıkları zamanlar diliminde. Karışık baharlar yaşamayı sever bulduklarını sandıklarında bile adı belli olmayan bu baharı hiç yaşamak isterlermiydi ?


Arar sandım,


Duyduğunda ne hissetti acaba dedim günlerce. Çok mu önemliydi? Önemliydi ya, gecelerimi günlerime karıştıran.........
 
Toplam blog
: 14
: 444
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Hiç birşey ayağınıza gelmez, en azından iyi olan hiç birşey. Herşeyi gidip almanız gerekiyor Charles..