Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bulunamayan Kimse Şüpheli

Saklanma konusunda özel bir çaba göstermeyen kimseler bulunur.

Ama diğerlerinde zorlanırız çünkü saklanırlar.

Saklanmak masum bir eylem değildir. Derin sularda yüzdüğüm veya karanlık işler çevirdiğim zamanlarda ben de saklanırdım.

Bu durumda ben de şüpheli bir şahsım.

“Yahu neyi saklıyorsun?”

Bir şeyleri saklıyorum merak eden inceler araştırır.

E şimdi ben nur yüzlü biri olarak böyleysem kim bilir kimler ne haltlar karıştırıyor.

Arayıp da bulamadığımız ya da zor bulduğumuz, kaçan, saklanan, bir şeyler gizleyen kimseler bir şekilde şüphelidir.

Her şüpheli suçlu değildir fakat suçlular bunların arasındadır.

Bir kişiyi arayıp da bulamadıysanız ondan şüphe etmelisiniz.

Ha bizleri ve bizim gibileri bulursunuz çünkü biz kendimizi değil yaptıklarımızı saklarız lakin onu da umumdan saklarız gereğinde dosyamız açık. E ne yapalım bu ülkede yaramazlık yapmak bile suç!

Emniyet devlet her neyse bir kişiyi bulamıyorsa ortada bir suç olmasa bile peşine düşmeli.

Bulunamayan ne demek ya, öldünse öldüm de!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..