Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Buluşma

Merhaba,

Çook uzun bir zaman diliminden sonra satırlar arasına gizlemeye çalıştığım duygu ve düşüncelerimle sizlerle olmak beni sevindiriyor.

Hepimize göre değişen zaman içinde sevinçler,üzüntüler,gerçekleşmeyen beklentiler yaşamış olabiliriz. En azından ben yaşadım. Her defasında da sağlıkla yeni bir güne uyanmak.. İşte; yaşamın en sevinilecek hediyesi bu bence.

Bu arada eksikliğini duyduğum bir dolu bilgileri, duyguları, dostları da bulma şansı da ayrı bir mutluluk oldu. Adeta,uzun bir kış uykusundan uyanmak gibi birşey bu. Biraz heyecan, biraz endişe, biraz da yalnız olmadığını öğrenmenin verdiği keyif.

Güzel memleketim, herşeye rağmen varlıklarını sürdürebilen gönlü, aklı güzel insanlarım, kuzucuklarım, çiçeklerim, bahçemdeki sokak kedilerim, balkonda yemlenmeyi bekleyen kuşlarım, hatta cam kenarına koyduğum mısır ve ekmekleri bekleyen kargalarım... Hepiniz hep düşüncelerimde, hep özlemimde, hep aklımda, gönlümde ve gözümün önündeydiniz. Önündeydiniz de ben size uykulu boş gözlerle yakınınızda ama uzaktan bakıyordum. Kendimle kalmaya ihtiyacım varmış anlaşılan.

Ama, sevinçte, mutlulukta, kederde ve de mücadelede el ele olmak, dokunulmayanlara biraz kelimelerle dokunmak için tekrar hepinize MERHABA!

Hayatı kaldığı yerden farklı bir açıyla anlama, anlatma  ve yaşamaya devam.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..