Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '12

 
Kategori
Dostluk
 

Buluşma

Buluşma
 

İnsan istemeye görsün, ne hastalık ve nede başka mazeretler engel olmuyor o isteği gerçekleştirmeye. Milliyet Blog’da tanışıp, yorumlaşıp, mesajlaşıp, zaman konuştuğum arkadaşlarımla görüşmeyi çok arzu ediyordum. Geçen gün yine bir bloğumda bahsetmiştim, değerli arkadaşım, dostum Sündüs Akkaya, kardeşinin hastalığı dolayısı ile Ankara’ya geldi ve hastanede günlerce kardeşinin yanında kaldı, ona baktı. Dün akşamüzeri hastaneden izinli olarak eve çıktılar. Akşam telefonla görüştük, ben de bel fıtığından sabah erken saatlerde fizik tedaviye gidiyorum. Ankara’nın soğuğuna rağmen sakıncalı olduğunu bildiğim halde ne olura olsun onunla buluşmaya karar verdim. Fizikten çıktıktan sonra evde biraz dinlenip, öğleden sonra Kızılay Alışveriş Merkezinde nihayet bululuştuk. Onu hemen tanıdım, sarıldık, sevindik, mutlu olduk. Orada bir pastaneye oturduk sohbet ettik, sizleri yâd ettik. Laptopunu getirmiş hemen internete girmek istedi, görevliden internet şifresini istedi, çocuk şifreyi verdi ama maalesef internete giremedik, patron geldi ona sorduk :”Burada internet yok bağlanamazsınız “dedi. Biz “Ama şifrenizi görevli çocuk verdi” diyince çocuğu azarladı :”Burada internete girilmediğini bilmiyor musun? “ diye çıkıştı. Zavallı çocuk bizim yüzümüzden azar işitti. Kaplı mekân olmasına karşın soğuktu, ama biz aldırmadık koyu bir sohbete daldık. Dostluğumuzu fotoğrafla görüntülemek istedi maalesef makine çalışmadı. Onun o güzel sohbeti bana ilaç gibi geldi, çok iyi bir arkadaş, çok iyi bir dost. Sağ olsun hasta kardeşini bir iki saatliğine kızına bırakıp gelmiş, kendisine çok teşekkür ediyorum. İnşallah sizlerle de buluşmak kısmet olur diyerek hepinize selam sevgilerimi iletiyorum

 

NAHİDE ÇELEBİ 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..