Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Buluşmak üzere...

Buluşmak üzere...
 

Gecenin bir vakti uyandım ansızın… Beynimde bir sürü sözcük uçuşuyordu. Uykuyla uyanıklık arası el yordamıyla kağıt kalem aradım. Ve karanlıkta kafamın içinde uçuşan o sözcükleri karaladım bulduğum bir kağıt parçasına. Sonra tekrar yatıp uyudum. Sabah kalktığımda geceyi hatırladım ve rüyamıydı gerçek mi acaba diye düşünürken başucumdaki kağıda ilişti gözüm ve okumaya başladım...


BULUŞMAK ÜZERE.

Belki eşsiz bir arya dinlerken, o güçlü melodide bulacaksın beni

Bazen bir çiçeğin üzerindeki çiğ damlasında,

Bazen de gökyüzünde yıldızların arasında yapayalnız duran ay beni hatırlatacak sana…

Sokakta sakız yada mendil satmaya çalışan o küçük çocuğun gözlerinde bulacaksın bakışlarımı.

Her eylemde halkın arasında, her yangında alevlerin arasında göreceksin beni.

Küçük dağ köylerinde ve gizemli istasyonlarda çıkacağım karşına.

Parmaklarının arasından kayıp sonsuz denizlere giden o su damlası benim…

Bir istiridyenin içinde bulacaksın beni.

Ve seninle her karşılaşmamızda , bir kadın gözyaşları içinde sonsuzluğa bırakacak kendini.

Ve bir rüzgar esecek her şeyi unutturmak istercesine.

Fırtınadan sonraki sessizlikte bulacaksın beni.

Susuşum isyan olacak dünyaya

Düşüneceksin.

Bir kuşun kanadından izleyeceğim seni.

Attığın adımla ayağının altında ezilen karınca da benim.

Soğuktan donmak üzere olan kör akordiyoncunun son nefesiyim.

Unutma!

Sonsuzluk her şeyin başlangıcıdır

Buluşmak üzere…

 
Toplam blog
: 8
: 748
Kayıt tarihi
: 03.03.07
 
 

1976 doğumluyum. Kendimi bildim bileli okurum, her tür sanatla ilgiliyim, en büyük hayalim hep yazma..