Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

21 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Bulut sana benziyor

Bulut sana benziyor
 

RESİM: ALINTI


Gözümde tüter yüzün, bitmez sana hasretim
Güneş bugün dünyama, sen gibi doğar sandım
Duman olur savrulur, belki o gün kasvetim
Akıttığım gözyaşım, derdimi boğar sandım

Uyandım hayra yordum, bir rüyaymış gördüğüm
Saçına papatyadan, altın taçlar ördüğüm
Yağlı urgan sensizlik, çözülmüyor kördüğüm
Bendini aşan kalbim, bedene sığar sandım

Yeşerse ümitlerim, baharıma dolsan sen
Kuruyan toprağıma, bir damla su olsan sen
Misk-i amber teninden, rayihanı salsan sen
Bulut sana benziyor, çölüme yağar sandım


Sen yoksun havasızım, nefes almak öyle zor
Mezarımı kazan yok, karanfilim olmuş kor
Beklerim musallada, beni soğuk taştan sor
Dere kumunu alır, üstüme yığar sandım

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..