Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bulutlar

Neden? Neden gittin? Bilmiyorum. Bulutları izliyorum. Onlar da gidiyorlar, sürükleniyorlar, bir yerden başka bir yere. Aynı senin gibi. Yok oluyorlardır belki de. Bilemiyorum.
 
"Neden gider ki bir insan?" diye kendime soruyorum. Korkularımı yendim sanıyordum ama hâlâ vedalardan korkuyorum. Belki de korktuğum aslında vedalaşmaktır. Ama habersizce çekip gitmek.... Hâlâ burkuyor yüreğimi.
 
Fotoğraflarına bakıyorum. "Yaşıyor musun?" diye soruyorum. İşte.... Bir umut benimkisi.... "Ya cevap verirse?" diye düşünmelerim yok mu.... Gülüyorum kendime, saniyeler içerisinde gülüşlerimi gözyaşlarına bırakıyorum. "Yaşıyorsun" diyorum. Bir yerlerde yaşıyorsun, orası dünya olmasa da. İnsan küçük bir cesedden ibaret değilmiş meğer. Bazı kalpler dünyalara bedelmiş. Dünya seni sırtında taşıyamadı, kaldıramadı bu yükü. Belki de dünya taşımak istemiştir de, beynin izin vermemiştir. Belki de beynin düşündüklerini kaldıramamıştır. Ya da çok sevmişsindir, kalbin dayanamamıştır. Şimdiyse ben körleşiyorum, gözlerim kararıyor, gözlerim yaşlarını tutamıyor. İstemesem bile ağlıyorum. Ve ben bulutları izlerken ansızın yağmur yağıyor. Bulutlar da damlaları taşıyamıyor.
 
Peki ya bulutlar kimi seviyor? Bilmiyorum. Seni özlüyorum.
 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..