Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Bulutların içinden geçtim

Bulutların içinden geçtim
 

Yine gelecekler, bereketle gülümseyecekler.


Bu gün,
bulutların içinden geçtim;
dağ yoncası, kekik
nergislik koktu tenim.
Yüzümü rüzgara verdim
beni bir kişi gördü.

Bu gün,
bulutların içinden geçtim;
dağları, tepeleri, çamları
senin gözünden seçtim.
Yüzümü bulutlara verdim
beni bir kişi gördü.

Bu gün,
bulutların içinden geçtim;
hasrettim, kordum, ateştim
kendimden geçtim.
Yüzümü yağmura verdim
beni bir kişi gördü.

Bu gün,
bulutların içinden geçtim;
yine sis, yine duman ama
ortasında kükredim.
Yüzümü güneşe verdim
beni bir kişi gördü.

O sendin,
sen hayaldin, düştün;
yalnızlığa gülen adamın gönlünden

o gün

paldır-küldür düştün.

Ferudun ERGAN
25-05-2008

 
Toplam blog
: 18
: 323
Kayıt tarihi
: 24.04.10
 
 

Gerçek adım Ferudun Ergan'dır, Osmaniye ilinde yaşarım, bekarım, hizmet işleri yapan aile şirketimiz..