Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

28 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Bulutların üstünde

Bulutların üstünde
 

Nasıl anlatılır ki bilmiyorum. Buz tutmuş bir gölün dibinin görünmemesi gibi mi? Göz alabildiğine beyaz köpükler gibi... Sis basmış bir şehirde burnunun ucunu görememek gibi... Hiç pamuk tarlası görmedim ki benzeteyim oraya. Dalgaların köpükleşip beyazlaşması da kaynamış içine. Kendini bıraksan düşmeyeceksin sanki, sarıp sarmalayacak bulutlar seni. Özlemleri de sarıp sarmalar mı acaba? Yanımda uyuyan adama sevgiyle bakıyorum. Birlikte atlamak istiyorum aşağıya.

Atla deseler o gücü bulabilir miyim kendimde? Karlı, tipili bir havada yürümek gibi mi bu yaşadığım? Ölünce de böyle mi bakılır uzaktan sevdiklerine? Araya zaman girdikçe silikleşir mi sevdiklerin gönlünde?

Bu sonsuz bembeyazlık neden ölümü anımsatıyor acaba? O da böyle burun ucu kadar yakın mı? Boşluklar içinde boşluklara düşmek mi çaresizce? Acının sınırı da aşılır mı bu kadar yüksekte? Yükseklerden daha yüksek neresi? Korkularımı yok mu saydım, yoksa yok muydu korkularım?

Dualarımda hep Yaradana emanet ettiğim kızlarım. Arkamda bıraktığım ailem. Yüreğim parça-pinçik olmuş sevgilerinden. Farkında olmadan beni ölümden döndüren tesadüfler. Ben bambaşka bir ülkenin bulutlarının üstünde bambaşka hislerdeyim.

Yüreğim aşağıda görünen rüzgar gülleri gibi fır-fır dönüyor sevinçten. Gözlerime şükürler ediyorum, yanımdaki adama bakarken de... Yanağına koyduğum öpücükle sıkıyor ellerimi.

Siste, karanlık sokaklarda peşinde kim olduğunu bilmediğim sinsi bir koşturmaca değil bu. Nereye baksam güven ve sevgi var. Arkada bıraktıklarım, kavuşacaklarım benim için endişe ve sevgi duyuyorlar, kesin konuşacak kadar eminim duygularından. İki yönlü sıcak bir sevgi akışkanlığı yaşıyorsun, yapış-yapış olmayan. Abartısız, sakin ama emin. Gösterişsiz ama var olan.

Bıraktıklarım da kavuşacaklarım da gülecek beni gördüklerinde. Şans bu işte diyerek, iyice yaklaştığım var oluştan eksik kalanları istiyorum duayla sevdiklerim adına. Hazır Yaradana bu kadar yakınken. Gözlerimi kapatsam, sevgi adına, keşkelerimin yok oluşuna memnunum. Sevdim ve her açıdan sevildim.

Ne vakit derin bir nefes alsam, güvenle sıkıyor yanımdaki adam ellerimi. Daha ne istenir ki diye düşünmeyin. Eksikler var elbette. Ama olacak biliyorum, sesim sonuna kadar kesilmiş olabilir ama yüreğim hala net konuşuyor. Bu ülkeden aynı sayıda dönmemek derdindeyim. Olanlara sağlık, gelenlere güzel kaderler diliyorum.

Bir adam var yüreğimde ve yanımda, bütün yara kabuklarımı kanatmadan-acıtmadan koparan, hep böyle hissetmek için bütün dualarım ve herkes aynısını yaşasın diye de tekrarlarım. Tek ana derdim güzel ve sağlıkla olsun tüm yaşananlar, eksiksiz ve zorlamadan.

Uçak inişe geçti daha net görünüyor Viyana.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..