Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Bunaldım, gidiyorum…

Bunaldım, gidiyorum…
 

Bugün Cumartesi ve ben gidiyorum…

Hem de <ı>“Efsane Bulgur Pilavı” yemeye Sayın Talip BÖLÜKBAŞI’nın <ı>“Dergâhına” gidiyorum.

Şimdi o güzel bulgur pilavını yapacak, dergâhın arka tarafındaki masanın etrafına sıralanacağız, plastik tabak ve kaşıklarla, yine plastik bardaklara koyduğumuz ayran, yanında da Kadir Beyin (Demirel) Çubuk turşusunun eşliğinde…

Biraz olsun kafamı dağıtayım, çok bunaldım, sıkıldım doğrusu…

Dün, Arif ÖĞÜTÇÜ mesaj atmış <ı>“Abi… Talip Beyle telefonla görüştüm, bulgura gelsin dedi” diyor…

Doğrusu, epeydir de gitmiyordum bulgur pilavına…

Aslında, haftada bir de olsa, bu bahane ile <ı>“dost grubu”nun içinde olmak insanı rahatlatıyor. Dertleri bir kenara bırakıp, geri kalanları da zevk haline getirmek gerekiyor.

Çünkü ne kadar da uğraşsak dertleri kendimize bir türlü zevk edinemiyoruz…

Gerçi adam <ı>“Dertleri zevk edinmiş” ama <ı>“Neşeyi” bulmamış ve feryadı basmış; <ı>“Dertleri zevk edindim, bende neşe ne arar” diye…

O nedenle, dertleri, sıkıntıları, gündelik düşünceleri bir kenara bırakıp, biraz <ı>“dost meclisi”ne takılmaya gidiyorum…

Gerçi Talip Beyin dergâhında sohbetler <ı>“Körler sağırlar birbirini ağırlar” tarzında da olsa, olsun dostlar arasındasınız ya, o bile keder dağıtmaya yetiyor.

Hani demem o ki, dergâha gelenlerin kafa yapıları hep aynı…

Hepsi de Cumhuriyete, Laik, demokratik, sosyal hukuk devletine ve Atatürk ilke ve devrimlerine sıkı sıkıya bağlı kişiler. Öyle olunca, aykırı fikirlerin ortaya çıkması, tartışılması mümkün olmuyor.

Ama tartışmaya açılan konular da yok değil…

Örneğini, her cumartesi günü, pilav yemeden önce Talip Bey’e methiyeler düzerken, pilavı yedikten sonra O’nun kuyusunu nasıl kazarız da THK Çankaya Şube Başkanlığını kaparız gibi düşünceler ortaya atılıyor.

Oldukça hararetli tartışmaların arkasında, gelecek haftaki bulgur pilavını düşünerek, sonunda eksiksiz ve tam kadro Talip Bey’in saflarında tek tek saf alıyoruz.

Aslında Talip BÖLÜKBAŞI oldukça demokrat bir kişiliğe sahip, her ortaya çıkana <ı>“Buyurun” diyor ama ortaya çıkacak da biliyor ki, başak bol olsa da tane toplayamayacak.

Tabi bunların hepsi de şaka…

Asıl olan, dostlukların <ı>“Efsane Bulgur Pilavı” arkasında sığınarak genişletilmesi, olgunlaştırılması ve biraz da olsa, günün ve haftanın stresinden sıyrılmaya çalışmak…

İşte ben bunu yapmaya gidiyorum, başka bir yere değil yani…

Ve…

Sizler, gelemeyenler için de birer kaşık ek pilav talep edeceğim bugün…

İzninizle…

<ı>14 HAZİRAN 2008

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..