Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bunalıma giren kadınlar ne yapar?

Bunalıma giren kadınlar ne yapar?
 

Canı sıkılan kadının iş güzarlığı..


Şimdiler de bende yeni bir moda, akımı başladı. Ama öyle böyle değil bu akım.

Bu moda akımı yemek yapmak.

Diyeceksiniz ki durup dururken niye bu gayret bu hamaratlık.

Marifet sergileyip duruyorum. Yetinmiyorum resimleyip sizlerin gözlerine sokuyorum. Bakın ben ne kadar marifetliyim diye.

Kendimi birilerine mi beğendirmeye çalışıyorum ne değil mi?

Bilemediniz hiç birisi değil, bu sıraladıklarımı düşünüyorsanız eğer.

Biz kadınların bunalımlara ve sıkıntılara tepkileri farklı farklıdır.

Şöyle alt alta bir sıralarsam eğer:

-En çok Tercihimiz alışveriştir.

Ama bunun için elde para olması gerekiyor değil mi? Yok hiç gerekmiyor aslında. Çünkü bunun yolunu bulduk biz. Giriyoruz bir mağazaya, alacakmış gibi giyip çıkarıyoruz. Sanki alacakmışız ama bir kulp bulup beğenmedim deyip başka mağazaya dalıyoruz. Böyle böyle o anda ki sinirlerimiz ve bunalımımız biraz yavaşlıyor ve normale dönüyoruz.

- İkinci tercihimiz ise kuaför.

Saçımızı hiç yapmadığımız renklere ve şekillere sokarız. Eşlerimizden veya sevgililerimizden duymadığımız, görmediğimiz ilgiyi görür ve yeni biri olduğumuzu düşünerek ferahlamış ve rahatlamış olarak çıkarız kuaförden.
İyi de bunun için para gerekiyor tabi ki.

- Üçüncü tercihimiz de, en yakınımızdakine hayatı zehir etmek.

Bunda da üstümüze yok hani. Kıldan tüyden meseleler sanki ölüm kalım meselesi gibi gündeme getirilir. Çevremizdekilerin canını çıkaracak gibi konuşur, onlara yaşamı çekilmez kılarız. Her şeye bahane bulur illa tartışma içine çekeriz onları. Ama kendini bilen kontrol eden bunu yapmaz tabi ki.

- Dördüncü tercihimiz de, her şeyi bırakır ruh gibi dolaşırız.

Üstümüz başımız dökülür perişan vaziyette dolanır dururuz evde. Pijamaları bile üzerimizden çıkartmayız çoğunluk ile. Tüm gün onlar ile dolanır dururuz. Boş gözlerle etrafa bakar, Her fırsatta uyumaya çekiliriz. Uyudukça uyumak ister ve başımızı yastıktan kaldıramayız. Bu yol en çok tercih edilendir.

- Beşinci tercihimiz, Durmadan yemek yeriz.

Sanki kıtlıktan çıkmış gibi ha bire yeriz. Sanki gramları, kiloları dert eden bizler değilmişiz gibi. Çatlama noktasına geliriz ama hala aklımızda bir şeyler yemek vardır. Bunda çok seçici değiliz ama tercihimiz tatlı çikolatalı şeylerdir.

- Altıncı tercihimiz ki benim yaptığım bu çılgınca yemek yaparız.

Eve sanki bir sürü insan gelecek miş gibi harıl harıl yemekler yaparız. Yiyecek insan olması önemli değil biz yedirecek buluruz. İşte bende böyle biriyim. Çok bunaldığım da kendimi mutfağa atarım. Yaptıklarıma kendim bile şaşarım. Eğer böyle yapmasam ful uyurum bende bunu önlemek için gayretli bir hanım moduna girerim.

Bu halde olmamın yegane sebebi de bizleri teğet geçti denilen krizdir. Maalesef ki bizleri teğet geçmiyor. Büyük bir stres ile baş etmeye çalışıyoruz. İşsiz kalacak mıyız diye kafayı yememeye çalışıyoruz. Kafayı yemiş biri olmak istemediğim için ben de , yemek yapıp sizlere yazıyorum. Bir zahmet sizde okuyun. Beğendiklerinizi evinizde deneyim veya denetin.

İşte arkadaşlar; kriz var kriz ne böyle yemekler yapıyorsun diyen arkadaşlarıma, Veya bakıyorum da yemek tariflerine daldın diyen arkadaşlarıma, Hayırdır marifetli olduğunu yeni mi anladın diyen arkadaşlarıma bir açıklamadır bu..

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..