Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bunca zamandır nerelerdeydim?

Bunca zamandır nerelerdeydim?
 

Tüm dostlarımın sorusuydu bu bana sorulan.Benim de kendim de sorguladığım.

Aradan geçen bunca zaman dilimi içinde genelde zor şeyler; bazen de güzel şeyler doldurdu yaşamımı.

Aslında yaz başındaki düşlerim değildi yaşadıklarım.Her akşam sahil gezintileri, gün batımını doyasıya izlemek ve sevdiklerimle birlikte doyasıya yaşadığım bir yaz değildi yaşadıklarım.

Bazen bir hüzne uyanıştı günün getirdiği, bazen de bir bebeğin gülüşleriydi beni sevince uğratan.

Yine de sağlıkla geçip giden, sevdiklerimin varlığıyla teselli bulan günlerin hızla akışıydı yaz dediğim.

Ara sıra esen rüzgarın içimde bıraktığı serinliği kızımın varlığıyla ısıtmak, ya da içimi kavuran sıcaklığı tanrının bir mucizesi olan "Su"ile serinletmekti yaşamak dediğim.

Bir yaz daha böyle geçti; hayallerimin ötesinde çalışarak, avunarak, alışarak ve zamanın isyanlarına ayak uydurarak.

"Çalışmak direnç taşı gibidir" derler insanı hayata hazırlayan.Yeni insanlar tanımak , yeni dostluklar kurmak için bir çin seddi gibidir.

Uzun bir yoldur bu geçmeyi başarırsan hedefine de ulaşırsın.Merhaba diyecek birileri olur hayatında seni güne hazırlayan.

Akşamları da uğurlayan bir dost sesi kalır kulaklarında seni yarına alıştıran.

İşte böyle bir yaz dı benim yaşadığım.Belki kimi dostlarımı bekletirken kimilerini de beklemeyi öğrendim.

Bazen sabahın erken saatlerinde pasaportta yalnızlığa içilen çayın kokusu oldu içimde kalan; bazen balıkların oynayışlarıydı ruhumu güne hazırlayan.

Bu yaz yaşamış ve yaşanmişlıklarım ne olursa olsun işte burdayım. Kırgın gönüleri kazanmak ve yeni dostluklar kurmak adına.

Hoş geldim!.......ve hepiniz hoşgeldiniz.

Yeni bir mevsime, yeni başlangıçlara ve yeni tertemiz dostluklara!

 
Toplam blog
: 49
: 707
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

İnzivalarda ve isyanlardayım...Yaşanmış tüm olumsuzluklara rağmen hayata yenik düşmeyen, her töke..