Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Bunlar duyduklarımız, yaaa duymadıklarımız

Bunlar duyduklarımız, yaaa duymadıklarımız
 

Yine kafamın tası attı. Nereye mi attı? Elinin körüne oldu mu? Hepinizin ''nasıl bir giriş bu'' diye söylendiğini duyar gibiyim, haklısınız ne diyeyim. Gazete okumaya artık korkuyorum. İnsan gibi medeni bir şekilde yaşamak istiyorum. Mümkün değil! Robinson gibi kendime ve aileme bir ada mı bulsam ne!!!!!! Gerçi keşfedilmeyen Ada kalmadı. Hadi hayırlısı! Temiz bir dünya istemek suç mu? Kirliliği yetmezmiş gibi devam ediyoruz, daha ne kadar kirletebiliriz, bilemiyorum.

Manşetlerden eksik olmuyor maşallah, her gün gözümüzün içine sokuyorlar, duyarsız kalamıyorum. Babası kızına bir ay boyunca tecavüz etmiş! Neden? Çok basit sevgilisiyle çocuk sahibi olamıyormuş garibim! Kızı hamile kalmış, babasına ve sevgilisine, (sevgili babasınınki) nur topu gibi bir erkek çocuk doğurmuş. Güle güle büyüt mü demek gerekiyor bilemedim. Kadının biri, evli sevgilisiyle intihara teşebbüs etmiş sevgilisi bu teşebbüsten nasibini almış! O, alamamış. Yirmi beş yıl hapis cezası almış.''Ben ne yaptım ki bu kadar cezayı bana layık gördünüz'' diye cezayı kesen Hâkim’e sitem etmiş, yazık! Bir şey yapmamışlar ki kendisi ve sevgilisi evliyken, samanlıkta seyran etmişler. Hâkim, hata etmiş zavallıya hapis değil, onunla samanlıkta seyran edecek birilerini ve özellikle evli birkaç ahmak bulmalıydı. Kadıncağızın hoşuna giderdi. Hapiste kiminle samanlığı ateşe verecek? İnsanlık böyle bir şey miydi? Ben mi yanlış biliyorum, kafamın tası birden yerinden oynayıverdi.

ALLAH, insanların özelliğini bu şekilde yaratmış olamaz. Aman Allah’ım! Yarattıklarına bir bak! Kim olursa olsun fark etmez, yeter ki benimle beraber olsun diyen binlerce beyni ve aklı belden aşağı gidenlerle doluvermiş. Bu ne biçim sapıklıktır. Kızıyla, amcasıyla, komşusuyla, yengesiyle aşna fişne etmek, hangi kitapta yazıyor. Kitap karıştırmayı bırakalım, biz Müslüman bir ülkeyiz, dinimiz İslam, kitabımız Kuran-ı Kerimdir. Kitabımız da der ki helalinden başka biriyle zina yapanı taşlayarak öldürün, diye emreder. Dinimiz niye evlenin der? Bu tür çarpıklıkları önlemek içindir. Allah hepimizin içine cinsel dürtüleri koymuş ve eşinizi de yaratmış, evlenip bu dürtülerinizi tatmin edin diye. ALLAH buyuruyor ki; evlenme çağına geleniniz imkânı varsa evlensin, imkânı yoksa ibadet etsin buyurmuştur. Günümüzde; bizler hem evleniyoruz hem de ibadet yerine, ikinci adam veya kadını eşimizin ortağı yapmaktan da geri kalmıyoruz. Din konusunda vaaz vermek haddim değil, affınıza sığınıyorum. Müslüman’ız diyorsak, azcık dinimizin gerektirdiği gibi yaşayalım. Beni şimdi çarşaflı tasavvur ettiniz, ama değilim. Resimdeki kadıncağız; dinimizin örtününüz emrini yerine getirmiş, diğer konularda açık olmakta bir mahzur görmemiş. Çok uzattım farkındayım. Ben, temiz, örf ve adetlerine göre yaşayan, kültürel erozyona uğramamış bir toplum da çocuklarımı büyütmek istiyorum. Bana bunu çok görmezsiniz umarım. Kafatasınızın yerinden oynamaması dileklerimle!
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..