Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '18

 
Kategori
Mizah
 

Bunlara Gülünür mü?

Bunlara Gülünür mü?
 

 
BURALARDA AKILLI EŞEK NE GEZER?
Milletvekilinin biri bir köyü gezerken, bağlı olduğu değirmeni döndüren bir eşek görmüş.
Yanındaki köylüye sormuş:
-Bu eşeğin boynundaki zil ne işe yarıyor ?
-Efendim, demiş köylü. O zil sustuğunda eşeğin durduğunu anlıyorum. Müdahale edince tekrar harekete başlıyor.
-Akıllıca ,demiş vekil. Peki eşek olduğu yerde durupta başını sağa sola sallarsa nereden anlayacaksın durduğunu?
-Anlayamam ama, ne gezer efendim sizin gibi akıllı eşek buralarda…
**
 
DOMUZ ÖLDÜ
Bir gün Bush ve şoförü bir kır gezisine çıkmışlar. Bir çiftlikten geçerken hızlı oldukları için tavuğa arkasından ördeğe ve onun arkasından da ineğe çarpmışlar.
Bush bütün ihtişamıyla :
-’Dur ben gidip şimdi çiftlik sahibiyle konuşur onu bilgilendirip geliyorum’ der. Neyse, bizim Bush gider ve hemen arkasından ağız burun takas olmuş şekilde gelir. Ve şoförüne :
-’Kaç, kaçalım, …’ gibi sözler söylemeye başlar.
Neyse, bizim ikili hızla giderken öbür çiftliğin domuzuna çarpıp dururlar. Bush:
-’Bu sefer sıra sende.’ der. 
Bunun üzerine bizim şoför gider çiftliğin kapısını çalar. Bush arabanın içine saklanmış şoförü beklemektedir otuz dakika geçer ne gelen var ne giden, bir saat geçer gene bizim şoförden haber yok.Neyse, iki saat sonra bizim şoför ellerinde meyve sepetleriyle gelmektedir. Bush bu olay karşısında şaşırıp şoföre sorar:
-’Ne oldu dayak yememişsin?’
Şoför cevap verir:
‘Vallahi başkanım dediğim cümle şu ‘BEN BUSH’UN ŞÖFÖRÜYÜM; DOMUZ ÖLDÜ’ adam bana yemek yemeden gidemezsin dedi, ben de yemek yeyip de geldim’
**
 
NE FARK VAR?
Bakan olan görgüsüz birisi şöförüne sorar.
‘Şöför söyle bakalım eşekle şöför arasında ne fark vardır? ‘
Şoför bir süre düşündükten sonra mahcup bir sekilde; ‘Bilemedim bakanım’ der.
Bakan cevap olarak: ‘Eşeğe çüş deyince, şoföre ise dur deyince durur’ demiş. Bunun üzerine şöför çok sinirlenmiş ama karşıdaki bakan olduğu için bir şey söyleyememiş. Belirli bir süre sonra bu defa şöför bakana:
‘Bir soru sorabilir miyim bakanım?’ der. Bakan da:
‘Sor bakalım’ der. 
Şoför sorar: 
‘Eşekle bakan arasında ne fark vardır?’
Bakan bir süre sonra: 
‘Bulamadım şöför söyle bakalım’ diyor.
Bunun üzerine şöför de: 
‘Vallahi bakanım ben de bulamadım… ‘ cevabını veriyor.
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..