Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Bunları biliyor muydunuz? (18)

Bunları biliyor muydunuz? (18)
 

B U N L A R I…

& Blog’da, ’kamera şakası gibi’ blog şakalarının yapıldığını, Kurşunkalem adlı blogger’imizin ortaya bir bit atarak herkesi kaşındırdığını, kendince ‘Blog Yazarı Temsilcisi’ seçmeyi, öneri halinde gündeme getirdiğini,

& Zeynep Gülay Kibaroğlu’nun, bu öneriyi kibarca reddederek, ’’seçmeyi kabul etmiyorum. Koyunluktan istifa ediyorum.

Çobana ihtiyaç duymuyorum. Kimse beni gütmesin’ diye cevap vererek, ’olur mu?’ diye de sorduğunu,

& Aynı sayfada Sevgili Culduz’un Z.Gülay Kibaroğluna cevap yetştirerek ‘istifasının kabul edilmemesi’ ni ortaya attığını, Zeynep Hanım hep çoban kalsın mı? demeğe getirildiğini (mi?), affetsinler ama pek anlayamadığımızı,

& Gülün içinden de ‘ben düşündüm, taşındım, ama kaşınmadım Pirmete’yi uygun gördüm’ dediğini, ekleyerek de ‘parmağıma keçe kalemle işaret, mişaret koymam ‘dediğini, bizim de ‘anlat anlat, iyi oluyor ‘ dediğimizi,

& Coşkun Karabulut’un, Aysunalp adlı arkadaşının ‘Milliyet Blog Yazarı’ yazılı kartvizit bastırdığını, etraftan da ‘Blog nedir ya?’ diyenlere karşı durumu çaktırmadan idare ettim, dediğini,

& Haşimce’nin Benim adayım Neşe Evrimdir. MB.temsilcisi olmak için bıyık gerekmiyor değil mi ‘diye de sorduğunu , blog’daki şakalara sıra geldiğinden, kamera şakalarının pabucunun dama atıldığını, vizyonda bunları okuyup ‘ne hallere geldik.Biz böyle mi olacaktık!?’ dediğimizi,

& Neşe Evrimin de buna cevaben ‘Bıyıklısına kesinlikle katılıyorum’ dediğini,

& Pelin Kalyoncu’nun ‘her sürüyü, birileri mi çekmeli?’ diye masum masum, ama kinayeli olarak sorduğunu, esas demek istediğini ossaat, şipşak, derekap hemen ve de acilen, bir çırpıda, derhal, kesinkes ve de acele fasıllarından anladığımızı,

& Mine’nin, Editörlerimiz bizi idare ediyor.Yoksa şaka mı diye pek saf sorduğunu,

& Ufaklığın, ’MB akıntıya kapılmış sandal gibi neden sürükleniyor?’ diyerek irice laflar ettiğini’’,

& Sayfada curcunanın, vodvilin, skeç’in, gırgırın devam ettiğini, bütün makaraları doladığımızı, sıranın ebruli, fıstıki, zeytuni’ye geldiğini, bu sefer aynı kurşunkalem dostumuzun, kendi sayfasına, ismiyle birlikte ‘yorum’ yazıp, cevabını da kendisinin vererek’Sevgili ben!’ diye başlayıp destek istediğini,

& Zeynep Gülay Kibaroğlu’nun, bu 17 YTL ler canıma yetti. Bütün seçimlerde oy kullanmadım, bu oylamada da kullanmayacağım diyerek hırslandığını,


& Matilda’nın ‘dehşet veren bir düşünce. Kendisini temsil edemeyenler, temsilci seçsin’ diyerek kitap gibi laf ettiğini, bu lafını da bir yere yazdığımızı,

& Ferhat Avoğ’un ise, bu ifade, TMM.Özel Üye Blogları diye adlandırılsın’ diyerek öneri getirdiğini, ardından da ‘kendi mahallenizde veya beldenizde adaylığını koyunuz’ diyerek de golü kaydettiğini

& Feyhan’ın, şaka mı, değil mi diye sorduğunu, vizyondaki süper filmlerin isimlerini afişlerden okurmuşcasına sayarak ‘MB Polisi..MB Ordusu…MB’nin yabancılara satılması, MB’ye uyum süreci safsatalarını komik bulduğunu yazdığını,

& İbrahim Pekbay’ın, en akademik lafı ederek: ‘Blog yazarlarının, genelde kimlikleri açıktır. Sizin de kimliğinizi açık seçik bilmemiz gerekir. O yüzden size sıcak bakamam. Sizin de gizli kimlik konusunda geçerli nedeniniz olabileceğini düşünüyorum’ diye yazmış olduğunu,

& Aynı Kurşunkalem’in marifetlerinin çok olduğunu, bu sefer de ‘hayalindeki blog sitesi’ nin, ne olduğunu sıralayarak ‘sözüm MB dan dışarıya diye şöyle sıraladığını.

& Her tıklama 5 YTL verilsin…Girdiğim her polemik’ten 10 YTL.alayım..Yapılan her yoruma 20 YTL. Verilsin…Öneri listesine her girdiğimde 250 YTL alayım…Aynı bloğu yazmışsam o ay ev kiram ödensin…Yılın bloğuna Eflak, Buğdan verilsin’ diye yazdığını. Cevaben Zeynep Kibaroğlu’nun nasılsa ben züğürt ağa’yım. Bulursanız dükkan sizin’ diye takıldığını,

& Bizim de Sevgili Kurşunkalemine ‘Bak artık zenginleşiyorsun, şu kalemin kurşununu bırak da stilo’sunu al dediğimizi ve kendisinden alıntılarla tam sayfamızı onunla paylaşarak hem sütunumuzu hem nevalemizi doğrulttuğumuzu ve kendisine teşekkür ettiğimizi,

BİLİYOR MUYDUNUZ ?

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..