Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Bunu yazan Tosun...

Bunu yazan Tosun...
 

Sivyus, bir dünya markasıdır


Sevgili Sivyus’a hiç kızmayın ve alınıp darılmayın. Açıkça itiraf ediyorum ki, ona bu akılları veren bu satırların naçiz yazarıdır. Napiim? Nisan ayı başında bana mesaj çekerek akıl danışan kendisidir. “O kadar yazı yazıyorum, hiç yorum gelmiyor ağabey…” deyince dayanamadım işte. Ne de olsa yüreğimiz yufka…

“Ülen kerata, sen kime yorum yazıyorsun da bir de başkasından yorum bekliyorsun” demedim, gani gani akıllar verdim! E tabii diplomatik olmak gerekir. Yusuf’un eli sıkı, buna rağmen tutmuş benim bir yazımı önermiş.(Bakınız lütfen sayfasına.). Şimdi durduk yerde bir hayranımdan olmak istemediğimden yakası açılmadık taktikler öğrettim kendisine.

Mütevazi olma Yusuf” dedim…

“Âlem buysa kral benim, de Yusuf” dedim.

“Mumcu ağabeyini, Panter Lamia’yı, Bibliyofil büyüğünü, Leylanımı, Talip Amcanı boş geçme ve onları biraz kışkırt. Onlar tek yorumla yetinmezler, damarlarına basarsan seni yoruma boğarlar” diye diller döktüm.


Fena mı oldu?

Yazacağı yazıya bir de başlık isteyince “Onu da kendin bul artık” diyecektim ama vicdanım el vermedi işte.

Bunu yazan Tosun, okuyana kurban olsun, diye bir başlık atarsan, kafadan 500 tık ve 40 yorumun garanti, dedim ama beni dinlemedi nedense. Gitti, “En iyi blogçu benim” diye sıradan bir başlık attı yazısına. Buna rağmen 300’den fazla tık aldı ve hayatında görmediği oranda yorum yağdı kendisine.(19 adet.) Üstüne üstlük hakkında çarşaf çarşaf yazılar yazıldı.

Gördüğünüz gibi zamansızlıktan yazıları haftada bire indirdik ama blog içi eğitime katkılarımız yadsınmaz. Sivyus zaten başlı başına bir markaydı internet âleminde, korkarım şimdi taklitleri de türeyecek.

Yaa, işte böyle dostlar. Kıymetimiz pek bilinmez ama biz de karınca kararınca katkıda bulunuyoruz bu güzide siteye. Elimizde, avucumuzda ne varsa…

Üleşip duruyoruz…

Ne diyelim, Halik bilmezse balık bilir inşallah!

Sivyus’a özel NOT: Sözünde dur Yusuf! Hani 3 yazımı birden önerip 20 yorum yazacaktın? Sabrımı taşırma ve borcunu öde! Onu bunu bilmem, Sivas ellerinde sazın çalınır sonra, ona göre yani.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..