Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Bunun adı ne ?

Bunun adı ne ?
 

fotoritim.com


Hani insanın iliklerini ısıtır ya... Hani baharlara vesile olur. Onların rengarenk olmasını heveslendirir. Resmen içimi eritir. Beni benden ettirir. Titriyorum... Üşüdüğümden değil; sevgisinden içim titrer. Bu yürek bir başlar bir biter... Her zaman devirdaim eder. Kollarımı her kavuşturduğumda birbirine, sanki ben O'na kavuşurum. Uzatırken ellerimi boşluğa; sanki ben O'na uzanırım. Her gözyaşımda boğulma tehlikesi atlatırım, beni O'nun başharfi kurtarır. Islanırım sanki O'na ağlar gibi. Gümbür bümbür patlar içimde, o tatlı varlığını hissedebilme duygusu koca bir dağ gibi... Bir kitap okurum aklıma o gelir, konusu ne olursa olsun. Ben okurum, o yazar gönlüme bir kitabe gibi... Tarihlere sığmaz yaşadığım zamanlar onunla, her saniye bir hazinedir Aşk tadında... Sel olur, yel olur, lâl olur çığlıklarım.... Ben O'na yanarım...

Ben adını koyamadım... Bunun adı ne ? !!!...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..