Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Bunun adı ne?

Bunun adı ne?
 

Ben taklit diyorum, siz ne derseniz deyin


Ebru Gündeş'in piyasaya çıkacak albümünün kapağı, müzik dünyasını şaşırtmış.
Niye?
Jennifer Lopez'in albüm kapağına olan benzerliği yüzünden.
Gerçekten benziyor mu?
Hayır.
Hiç mi?
Evet hiç benzemiyor.
Çünkü albümlerdeki fotoğraf pozları aynı, yani bire bir.

İnsanlar neden böyle bir şeye (Ben taklit diyorum, siz ne derseniz deyin) ihtiyaç duyar.Kolaya kaçma mıdır, beceriksizlik midir, yaratıcılıktan yoksunluk mudur, yoksa heves midir?

Gündeş'in yüzünü aldım, Lopeze yapıştırdım, alsana "Lopez Ebru"
İşlem 10 saniye. Üzerinde uğraşmaya dahi gerek yoktu.
Lopez'in yüzüne, bizim Ebru'nun kaşı gözü "Lop" diye oturdu.

Bilmem Gündeş'in çekim öncesi bu pozdan haberi var mıydı?
Varsa 'hoş değil', ben yakıştıramadım, yoksa bundan sonra daha dikkatli olması gerekecek.

Jüri üyesi olduğu yarışmalarda, yarışmacılara 'kimseye benzemeyin' önerisi unutulmuş galiba.

Bizim huyumuzdan mıdır, suyumuzdan mıdır, tembellik ruhumuza işlemiş.
Bende Tarkan'dan bir alıntıyla bu kısa yazıyı kapatayım 'tam' olsun.
"Başkası olma, kendin ol"...
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..