Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

08 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Bunun adı ne?

Bunun adı ne?
 

Kanal D haberlerinde Mehmet Ali Birand soruyor. Tek ve kolay bir soru? Terörü kınıyor musunuz? DTP li bayan Gülten Kusanak dönüyor, dolaşıyor, eveliyor geveliyor, "evet kınıyorum, /kınıyoruz" diyemiyor.

Soruna çözüm, lafını kullanıyor sürekli ve konuşmak lazım diyor. Kimle ve nasıl konuşacağız bir de bunu söylese. Gözünü kırpmadan askerime kurşun yağdıranlarla mı konuşacağız? Neyi konuşacağız?

Şiddette karşıymışlar, öyle diyor.. Ama terörü kınıyorum diyemiyor... Dili varmıyor..

Bu bir milletvekili... Türkiye Millet Meclisinde oturan bir vekil. Yok ben artık bu vekillerin milleti olmak istemiyorum.. Eğer vekil buysa millet ben değilim ...

Arka planda kırmızı gömlekli bir yaratık, el sallayıp öpücük yolluyor.. İşte bu kadar içleri kan ağlıyor, oralarda. ..

Ama utanmadan Çorumda, Denizlide ne kadar içiniz yanıyorsa bizim içimizde o kadar yanıyor diyor.. Ama kimin için içi yanıyor bunu söylemeye dili varmıyor.

Yooo ben bu milletten değilim, olamam, olmamalıyım.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..