Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Dostluk
 

Bunun da Adı Yok

Bunun da Adı Yok
 

Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karsılaşırlar.
Aşk, kendinden emin bir şekilde sorar;
Ben senden daha samimi ve daha cana yakınım.
Sen niye varsın ki bu dünyada? ”
Arkadaşlık cevap verir " Sen gittikten sonra
bıraktığın gözyaşlarını silmek için....


Bu sabah bir mail aldım arkadaşımdan, aslında her sabah mecburmuş gibi günaydın diye bir mesaj güllerden bir demet gönderiyordu... Yaşanılanların ve yazılanların yakın takipcisiydi... Hayallerimin ve hayal kırıklıklarımın hep yanındaydı. Gerçekte yaşamadığım, yaşatamadığım sevgilerimin yanındaydı hep... Bir gün bana bir sürü yazı yazıyorsun benim için de yazar mısın diye sordu? Sevgilerimiz için yazabiliyorsak neden dostlarımız için de duygularımızı dile getiremiyoruz diye düşündüm. Aslına bakarsanızda zor geldi. Üzüntüye o kadar alışmışız ki yanımızda mutlu olan insanlarının çırpınışlarına gözümüzü kapatmışız bunu farkettim. Fakat dün akşamdan beri de haklı olduğunu bu siteminde, ona nasıl bir jest yapabilirim diye düşündüm... Ve ilk olarak şunu söylemek isterim ki sen yazılanlardan, çizilenlerden çok ama çok özelsin... Sakın bunu unutma! Kendini kimseyle kıyaslama! Biliyorum ki kimse bir hayal ürünü olmak istemez! Hele sen benim hayallerimin içinde olmayı hiç isteme!

Sana seni sözlerle anlatabilirim; Zor günlerde insanların yanıda olanların, onları bırakmayanların, tarifi olmaz benim gönlümde... " Dostlar ırmak gibidir: Kimi zaman suyu az, kimileyin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca, kiminde ruhun yıkanır boydan boya" Sen hep benim ıslandıktan sonra gözyaşlarımı kuruluyan, sözlerinle hep ruhumu yıkayanım oldun... Bana Gülü herşeyiyle sevmeyi öğretenim oldun... Sayende gülün dikenlerini görmez, acılarını hissetmez oldum... Belki de kızdığın zamanların oldu bana kimbilir, ama vazgeçmeyenim oldun... Çok üzüldüğümde kucaklayanım oldun, çıkacağım ve çıktığım uzun yolculuklarda görünmez kalkanım oldun...Sen baharda açıpta yeşermeyen tomurcuk çiçeklerimi sulayan oldun...Sen gönlüme düşmelerini sağlayan cemrelere yol gösterenim oldun... Sana daha ne diyebilirim sen benim hayatımda herşeyim oldun...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..