Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Futbol
 

Bunun neresinde yalnışlık var?

Bunun neresinde yalnışlık var?
 

Pazar günü Şampiyonlar Ligi hariç bu sene ilk defe Fenerbahçe’yi ligde izledim. Saha da Çarşamba günü izlediğim Fenerbahçe’den farklı bir takım gördüm.

Evet, bana göre Fenerbahçe yanlış yapıyor gibi geldi. Nerde mi yanlış yapıyorlar. Şöyleyim efendim. Bir tutturmuşlar Avrupa’da başarılı olmak istiyorlar. İyi güzel ve de ilk maç harika bir oyundan sonra İnter’i 1-0 skorla geçmişler. Buraya kadar güzel... Ya sonrası. Ben bundan kuşkuluyum. Fenerbahçe Futbol oynamıyor. O kadar.

Ligin daha 6. haftasındayız ve Galatasaray’dan da 7 puan geriye düşmüş durumdayız. Geçen yıl yine Fenerbahçe ilk maçta Kayseri Erciyes spor’u 6-0 yenmiş ve ilk maçta 6 gol birden atmış. Bu sene 6. golümüzü 6. maçta bulduk. Yani 90 dakikada değil 540 dakikada 6 gol. Olmadı Fenerbahçe. İşte bu hiç olmadı.

Sen bu futbolunla Avrupa’da hiçbir şey yapamazsın.

Diyeceksin ki İnter’i yendik ve biz Avrupa’da başarılı olmak istiyoruz. İşte sen burada yanlış yapıyorsun. Yanlış. Yanlış nerede. Ligi bırakmanda. Liderle 7 puan fark oluştu. İlerde olur ya Avrupa’da başarılı olamadın ve kendi ligine boş verdiğinden bu sene başarısız sayılacaksın. Şimdiden ligde aldığın bu sonuçlar devam ettiğin sürece puan farkının açılmasına engelleyemeyeceksin. Şimdiden yazıklar oldu. İnter’i yenen takım Çaykur Rizespor’u akabinde Bursaspor’u yenemedikten sonra futbolun adaleti nerede.

Lige yedeklerle çıkan takım lige asılmayacağını göstermiştir. Artık Avrupa’da başarılı olayım Türkiye’de ne olursa başarılı olurum mantığı bana ters geliyor. Çünkü Avrupa’da mücadele eden takımlarımız varken Türkiye’de de şampiyon olmak çok.

Acaba ligimizde şampiyon olamadınız diyenlere “Meziyetimiz var” mı diyeceğiz?

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..