Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Burası neresi ?

Tv haberlerini izleyipte kendinize acaba gerçekten TÜRKİYE'mi yaşıyoruz diye sorduğunuz oluyo mu hiç. Saçma sapan olayların her gün dahada artarak yaşandığı bir ülke haline geldik maalesef. Magazin proğramlarının ülke gerçeklerinin önüne geçtiği ve maalesef ki yeterince eğitemediğimiz insanımızın bunlara salyalar akıtarak reaksiyon gösterdiği, bağımlılık maddelerinin okul önlerinde simit tezgahlarına kadar ulaştığı, kız çocuklarının küçük yaşlarda fuhşa bulaştığı, daha yaşına bile girmemiş bebeklere tecavüze yeltenildiği günümüzde sizlerde kendinize soruyor musunuz acaba...!! "BURASI BENİM ÜLKEM mi?" diye çok merak ediyorum.

Kanaatim odur ki bu ülkede işlerin yolunda gitmesini sağlamanın olmazsa olmazı eğitimdir. (Tabi ki ekonomiyide atlamamak lazım) Dikkatinizi şuna çekmek istiyorum. Öğretim değil EĞİTİM. Eğer insanlarımızı neyin iyi neyin kötü olduğunu ayırt edebilmeyi öğretecek kadar eğitememişsek, onlara müreffeh bir yaşam standardı da sunsanız, muhtemel vakıaların önüne geçilemeyeceği görülecektir. Artık eğitim fakülteleride sadece öğretmen değil iyi bir eğitmen yetiştirip topluma kazandırmanın yollarını aramalı. Zira verilen formasyonların da yeterli olmadığı aşikar.

İlk blog için aklıma gelenler bunlar. Daha sonra görüşürüz...!!!

 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..