Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Buraya da bahar gelmis !!

Buraya da bahar gelmis !!
 

Sakura (kiraz cicekleri)


Yurtta degisik sehirleri gezerken dag tas rengarenk ciceklerle bezenmisti . Deniz kenarinda piknik yapmis, yolda gordugumuz her cicekli ortamda kendimizi cimenlerin uzerine atmistik. Hele o papatyalar... Istanbulda son donus gunumde hava alanina giderken yollarin kenarindaki kucuk tepecikler papatyalarla dolu idi . Sehir disinda degil, sehir icinde! Agaclar beyaz tomurcuklarini acmis ya da acmak uzere idi.

Dondugumden beri uyudu. Yol yorgunlugu ... Otobusten in ucaga bin , ucak degistir derken yorulmusum. Eh yasta yarim yuzyili gecince boyle oluyor galiba . Ayni enlemlerde Turkiye ve Japonya . Iki gundur hava yagisliydi. Hava durumuna bir baktim yurtta da yagis var . Hava isisi dusmus . Oysa ayrilmadan once Ankara oldukca ilikti .

Buraya donunce bulutlu hava ile karsilasmak icimi karartmisti. Ardindan yagmur . Bugun esim " Biraz disari cik , hava al . Sakuralar da acmistir . " dedi. Hava serindi ama yurumek iyi geldi . Bir kilometre uzakliktaki sinturizmin tapinagina dogru yola ciktim . Yolda evlerin bahcelerinde acan cicekler , nergislerden gelen guzel kokulari icime cekerek yurudum . Okul bahcesindeki sakura agaclari gelecek hafta birinci sinif olacak ogrencileri ve yeni ogretim yilini karsilamak uzere ciceklerle bezenmeye baslamisti bile .

Tapinaga ulastigimda sessizlik icinde bir iki gundur akan yagmur nedeniyle dolan derenin siriltilari duymak kuslarin civiltilarini isitmek cok guzeldi . Agaclarin ciceklerinin hepsi acmamisti. Biraz hayal kirikligina ugradim ama yine de resimleyecek bir iki agac gordum . Bir iki kisi dua etmek icin gelmisti. Sonra eve donus yolu . Golette biriken suyun fazlasi gurul gurul akiyordu kanalin icine .

Benim gibi yuruyuse cikanlar , gunesin acmasini firsat bilip "gateball" oynayan yaslilar . Bahar geldi buraya da . Yeni okul yili , torenler ve benim icin calisma hayati basliyor yarin. Saglik olsun da ...

Gunlerinizin bahar cicekleri kadar guzel olmasi dilegiyle , saglicakla kalin .
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..