Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '12

 
Kategori
Magazin
 

Burçin Orhon: “Süheyl bana aşık, ben ona değilim”

Burçin Orhon: “Süheyl bana aşık, ben ona değilim”
 

Yıllardır mutlu bir evlilik süren Süheyl Uygur-Burçin Orhon çifti; Sevgililer Günü için 212 İstanbul AVM’de sahne aldı. 

“Sevgililer Günü Bahanesi”

İsimli etkinlikte çiftleri yarıştırıp, yüzlerce hediye dağıttılar. Günün sürprizi ise bir döneme danslarıyla damgasını vuran Burçin Orhon’un gerçekleştirdiği dans show’uydu… Dakikalarca dans eden sanatçı, izleyicilerden büyük alkış aldı.

Süheyl Uygur-Burçin Orhon; seyircilerle mutlu ve uzun evliliklerinin sırlarını paylaştılar. Konuşma sırasında Burçin Orhon;

“Süheyl bana âşık ama ben ona değilim”

Seyircilerin şaşkınlık nidaları arasında konuşmasına devam eden Orhon;

“Âşık değilim ama Süheyl’i çok seviyorum. Aşk gelip geçicidir ama sevgi sonsuza kadar yaşar. Ben Süheyl’i sonsuza kadar seveceğim”

Banu Noyan Event Office organizasyonu ile 212 İstanbul AVM’de sahne alan ünlü çift; Sevgiler Günü’ne özel farklı ve eğlenceli bir gün geçirmek isteyenler; bol kahkahalı, bol hediyeli ve aynı zamanda romantik dakikalar yaşattılar…

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....